Skiltnummer ''TA 5133''
-
mariusguthu125
- Fersk Racer
- Sted: Sandefjord, Norway
Skiltnummer ''TA 5133''
Bare lurte på hvem som har en RS her inne med skiltnummer ''TA 5133'', eller noe i den duren, mulig jeg blander. Så en RS på en henger i Sandefjord akkurat, å mener jeg har sett den før!
Re: Skiltnummer ''TA 5133''
Denne er feilplassert da.
Men svarer allikevel. Det er MagnusAnd sin nye sykkel, han henta den i Kristiansand idag.
Men svarer allikevel. Det er MagnusAnd sin nye sykkel, han henta den i Kristiansand idag.

Her skal det stå noe fornuftig.
Er Magnus, han henta seg en 07 mod i Sandefjord idag
Sandefjord? Annonsen sa Kristiansand, og det sa han og. 

Det er min
Jeg hentet den i Kristiansand ja, og skulle ta ferga til Stömstad men den rakk vi akkurat ikke, derfor var vi i Sandefjord
Ble nesten litt skremt jeg når jeg så denne posten
Jeg hentet den i Kristiansand ja, og skulle ta ferga til Stömstad men den rakk vi akkurat ikke, derfor var vi i Sandefjord
Ble nesten litt skremt jeg når jeg så denne posten
Aprilia RS 125 - 2006 - Kondemnert..
Aprilia RS 125 - 2000 - SOLGT - Til min kjære bror
Aprilia RS 125 - 2007 - Kollidert - 20/3-12
Her er syklene - viewtopic.php?f=26&t=7992
Aprilia RS 125 - 2000 - SOLGT - Til min kjære bror
Aprilia RS 125 - 2007 - Kollidert - 20/3-12
Her er syklene - viewtopic.php?f=26&t=7992
Satt å tenkte på at det kanskje ikke er så lurt å " utlevere " andres skiltnummer hær på forumet, det er jo noen hær som ikke vil ha navnet sitt på internett, og det kan jeg godt forstå. Derfor er det kanskje ikke så lurt at man legger ut skiltnummer eller andre ting som kan knyttes til privatpersoner uten deres "samtykke"
Nei, du sier noe der, Kristian. Men nå skal de sies at det ligger en del skiltnummer ute på "Spotting" siden da. 

Jo, men de er vell ofte lagt ut av de som eier sykkelen, for eksempel så på mine bilder passer jeg på å aldri ha reg. Nr til verken homseraketten eller andre sykkler på forumet, fordi alle vet at onkel blå liker forumer.
Nei, "Spotting" er kategorien for der folk ser Aprilia, og eventuelt legger ut en topic om den sykkelen for å se om det er noen her inne som eier den.
F.eks. at du treffer på meg, klarer ta skiltnummer og bilde av sykkelen. Legger ut en topic på "Spotting", der du beskriver sykkelen og legger ut skiltnr. og eventuelt bilde. Så ser du om noen her inne eier den - som i dette tilfellet ville vært meg. Da ville jeg selvsagt skrevet i den topicen at det var meg.
F.eks. at du treffer på meg, klarer ta skiltnummer og bilde av sykkelen. Legger ut en topic på "Spotting", der du beskriver sykkelen og legger ut skiltnr. og eventuelt bilde. Så ser du om noen her inne eier den - som i dette tilfellet ville vært meg. Da ville jeg selvsagt skrevet i den topicen at det var meg.

Ah, vistte ikke at det var en slik katagori hær. Bare vet at jeg hadde forlangt det fjernet hvis jeg så mitt skiltnummer hær, eller mitt fulle navn eller telefomnummer hær, er en grunn til at jeg har et nick som ikke kan knyttes til meg på noen måte.
Ja, skjønner det.
For min del så betyr det ikke så mye lenger. De fleste her på forumet kjenner meg med mitt fulle navn og kan finne mitt mobilnr., kan ikke forvente at folk ikke finner ut av det når jeg driver en nettbutikk uansett. Eneste er skiltnr. og slikt da, det er unødvendig fra min side.
Men nå går vi litt off-topic her.
For min del så betyr det ikke så mye lenger. De fleste her på forumet kjenner meg med mitt fulle navn og kan finne mitt mobilnr., kan ikke forvente at folk ikke finner ut av det når jeg driver en nettbutikk uansett. Eneste er skiltnr. og slikt da, det er unødvendig fra min side.
Men nå går vi litt off-topic her.