Aprilia Rx 125 lysa har gått.
Aprilia Rx 125 lysa har gått.
Hei, plutselig endag så hadde jeg ikke noe lys på sykkelen og jeg syns den ikke gikk fult så bra som den gjorde. Noen vet hva det kan være? spenningsregulatoren eller? Har sjekket de jeg fant av sikringer men ingen hadde gått, er ikke sikkert jeg har funnet alle men.
Re: Aprilia Rx 125 lysa har gått.
Kan være dårlig batteri
RS Tuono 125 (***SOLGT***)
FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter
Hadde du ikke lys mens sykkelen sto å gikk? Eller prøvde du bare med tenningen?
: viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
Kan være hva som helst, du må nesten bare sjekke fra tenninga og til lysa om hva som er gåent...
Har ikke batteri på sykkelen;)
husker ikke helt om åssen det skjedde, men husker jeg sto i garasjen og skulle starte den og når den hadde startet merket jeg at det ikke var no lys.
sjekke hva som er gåent fra tenninga til lysa, åssen da mener du? har nettopp montert ny tenning også.
husker ikke helt om åssen det skjedde, men husker jeg sto i garasjen og skulle starte den og når den hadde startet merket jeg at det ikke var no lys.
sjekke hva som er gåent fra tenninga til lysa, åssen da mener du? har nettopp montert ny tenning også.
Kan for eksempel sette et multimeter på "pipefunksjon" og sjekke om ledningen til lykten er hel
RS Tuono 125 (***SOLGT***)
lyset bak gikk samtidig så tror det kan være noe mer enn ledning?
Kan ikke være en sikring som er gåen da?
jeg har tatt av alt av deksler og tank, men finner ikke noen sikringer som er gåen.
det ricciard1 mener er at du setter multimeteret på OHM om du setter ene pinnen på ene enden av ledningen og andre på andre siden vil det pipe eller få utslag på displayet og da kan du sjekke om du har kontakt 

min RS 125 viewtopic.php?f=26&t=8305 TIL SALGS!!!!
min SR 50 Ditech viewtopic.php?f=26&t=9800 TIL SALGS!!!!
(x)min RS 50 viewtopic.php?f=26&t=9483
min SR 50 Ditech viewtopic.php?f=26&t=9800 TIL SALGS!!!!
(x)min RS 50 viewtopic.php?f=26&t=9483