kjører, dør etter vært
kjører, dør etter vært
Hei. plages litt med at sykkelen dauer etter litt kjøring, men når jeg tar den på RES så kjører den igjen.. virker som det ikke kommer noe bensin til.. hmm? kan noen gi meg noe tips
Aprilia rs125 2005! Trondheim, e vell enesten i byen! e her får å søk litt hjelp og tips.. gjerne tips innen lett trimming. har rave1, trimma aksdrev, effektpotte
Re: kjører, dør etter vært
Høres ut som det er bensinkranen din som kødder seg. Hvis du kjører på "ON", dør den ut til slutt da?
Her skal det stå noe fornuftig.
jepp.. så må jeg holde på litt for å starte den
Aprilia rs125 2005! Trondheim, e vell enesten i byen! e her får å søk litt hjelp og tips.. gjerne tips innen lett trimming. har rave1, trimma aksdrev, effektpotte
Ville nok tatt og sjekka bensinkranen din. Er sannsynligvis den som er tett eller gåen. 

Her skal det stå noe fornuftig.
hvor ligger den og hvordan sjekker jeg den da ?
Vel, hvis du følger bensinslangen så er jeg rimelig sikker på at du finner den i enden, sikkert oppunder tanken
Hvis du åpner den og blåser igjennom den, så skal vel problemet være løst 
Hvis du åpner den og blåser igjennom den, så skal vel problemet være løst : viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
okei, takktakk!
håpe virkelig det kan hjelp, en som driver på med mc som hobby har sett på den og han merket at det var lite bensin på den, så den sto på ON så kjørte han, og den stoppet, men så tokk han den på RES og den kjørte videre. så fyllte han tanken, skrudde på ON, og da kjørte den som bare det.
Kan ikke la være å flire litt..
Det er slik det funker på RS >05, når det blir lite bensin så får du vite det ved at den dør ut og du må over på RES (Reserve)
Det er slik det funker på RS >05, når det blir lite bensin så får du vite det ved at den dør ut og du må over på RES (Reserve)

---- 2001 RS125 --- Italkit 140cc--- Arrow --- Rave2 --- Vforce3 --- Dellorto 34mm Flatslide ----
BTW, du er den eneste jeg vet om i Trondheim med Aprilia RS 125 >05 !
Kan jeg legge deg til på facebook?
Kan jeg legge deg til på facebook?

---- 2001 RS125 --- Italkit 140cc--- Arrow --- Rave2 --- Vforce3 --- Dellorto 34mm Flatslide ----
jaja, Sebastian Haarberg Rian
joa, skjønne jo det at det e sånn det e! men no e det FULL tank, å æ kjøre på ON å det skjer fortsatt. er det noe feil med bensinkranga osv der da tru?
joa, skjønne jo det at det e sånn det e! men no e det FULL tank, å æ kjøre på ON å det skjer fortsatt. er det noe feil med bensinkranga osv der da tru?
Kan være tett og full av søren.. 

ka mene du med at den e full av søren? å ka e da full av dritt å sånn du mene da?
- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
Skru av tanken, tøm den for bensin og ta ut kranen. Det er to små filtre på kranen. Ett filter for ON, og et for RES.
Kan hende de er full i drit hvis det er fyllt litt dårlig bensin på tanken.
Kan hende de er full i drit hvis det er fyllt litt dårlig bensin på tanken.
//Webmaster på Apriliaforum