Dei eg kjøpte dekk av bestilte feil, so eg fekk 150/70 dekk. Det som står på er 150/60 og er ein del lågare! Har ca 3,5 cm å gå på før 60 dekke tar borti ramma. Noken som veit om det går fint? Skal legge om imorra, so tenke å spørr litt rundt først.
Eg har Mito då. Men svingen er veldig lik RS`n berre at Mito ikkje har mudguard.
Kan eg bruke 150/70 dekk?
Kan eg bruke 150/70 dekk?
"Being second is to be the first of the ones who lose." - Ayrton Senna
- Rakvåg
- Wannabe admin
- Sted: Sjøholt, Møre og Romsdal
- Kontakt:
Re: Kan eg bruke 150/70 dekk?
Når jeg kjøpte sykkelen stod det på 150/70
Ser ikke så bra ut som 150/60, men går på uten problemer. B3ntsen på forumet har 150/70 om jeg ikke tar fullstendig feil
Vet ikke helt når det gjelder mito, men tror det går
Ser ikke så bra ut som 150/60, men går på uten problemer. B3ntsen på forumet har 150/70 om jeg ikke tar fullstendig feil
Vet ikke helt når det gjelder mito, men tror det går
2000
- Fp-anlegg, uten blad , 128dyse, BR10EIX tennplugg, fp-snorkel, pipercross innleggsfilter, cdi-sperre tatt.
- Fp-anlegg, uten blad , 128dyse, BR10EIX tennplugg, fp-snorkel, pipercross innleggsfilter, cdi-sperre tatt.
du vil jo faktisk få litt høyere utveksling og toppfarst siden dekket er større
Nesten ingenting å sei, Kristian.. Men da har mykje å sei på kjøreegenskapene. Skal være høgere profil framme enn bak. Vertfall da eg har hørt.
Only one thing sweeter than the sound of a two stroke, and that's the sound of a two stroke passing a four stroke.
Once you go braaaap! You never go back!
Once you go braaaap! You never go back!
Trur eg går for det! Får jo bytta gratis om det ikkje går so 
"Being second is to be the first of the ones who lose." - Ayrton Senna