Må vell lage en tråd om sykkelen på riktig sted eg og då

Jeg heter Espen og kjøpte sykkelen min høsten 2009. Jeg var bare 15 år og sykkelen sto lenge i garagen og ble dullet med. lappen kom aldri i løpet av 2010 heller da jeg ble 16 rett før sommeren og aldri klarte denne teoriprøven. begynte på kjøretimer ut på høsten og var klar til oppkjøring nesten men teorien stoppet meg. no var sessongen slutt og skulle begynne på igjenn når våren kom.
siden jeg hadde strøket 4 ganger på teori var jeg rett og slett redd for og stryke og når jeg først tok den i juni 2011 besto jeg med 0 feil

hadde noe på rullebladet som måtte skjekkes opp i så fikk ikke bestilt oppkjøring før dette var ordnet på. lappen kom sommeren 2011 ett år for seint!
sykkelen kjøpte jeg sent på høsten 2009 av en fyr på sotra(bergen) som skyldte sin bror penger eller noe så sykkelen måtte unna fort å jeg fikk den for kun 15 000. dum å uviten som jeg er gikk jeg derifra med sykkelen uten å vite så mye om den. fått meg et par overaskelser med sykkelen og ganske mange motorstopp under øvelseskjøring men ingen skjerings. noen skumle overaskelser som for eksempel at clutsh dekselet var limt igjen og at det ikke var borra hull til rave 2'en som var på. etter dette er sykkelen påkosta MYE, men ikke så store endringer i utsene enda. planen er til slutt og kansje få nye orginaldekaler på men tiden vil vise, har hatt mange planer med sykkelen...
litt bilder av sykkelen her fra hvert år jeg har hatt den

2009
2010
2011
2012...... blir spennende dette:D
mye er gjort med sykkelen men ikke så store endringer i utsene enda.. her er noen av de..
to do list!

-ny bakdemper

-nye bar ends

-skifte tank lokk

-skiftet inpeller på vannpumpe

- ny girolje

- nye fothvilere

-bridgestone detaljer

-ny reed

-nye lys i speedometer og turteller

- xenon

-bytte fra arrow til orginal

-bytte til fp anlegg

-ny tennplugg

-vedlikeholdt rave2 (x2)

-ny kjede

-bytte ventilhettertil noen i sølv

-olje skifte

-pipercross filter (skrev eg det rett?)

- lakke eksosanlegg

-ny wave skive fremme

-lakkere kalipperene

-lufting og skifting av bremseveske

-nytt kjede (sølv)

-ny speedosensor

-bremseklosser fremme

-fikse motor festet

-ny speedodrew

-ny speedo wier

- overhaling og skifte pakninger på bremsekalipper

-ny oljeslange

-ny baklykt

-98 speil

-ny framskjerm

røde vindskjerm skruer

-nye dekk

- ny gasswier

- bremse klosser bak

- bremselyssensor bak
Målet var og få norges råeste Aprilia rs 99-05 men dette klarer vi ikke uten lakk.
Nøyer meg med norges råeste 01 Nero Diablo:P og det satser jeg på jeg har klart og litt til.... si ifra om målet er nådd!