Ghostrider's RS 125 prosjekt - Nye bilder s 30

Her kan du ha din egen tråd, med en presentasjon av sykkelen din; hvor lenge du har eid den, hva du har gjort med den og selvfølgelig litt generell informasjon eller om du sitter med noe annet på hjerte. Legg selvfølgelig med MANGE bilder! Dette er også stedet for arbeidslogger.
Brukeravatar
ghostrider
Silver
Sted: Sandefjord

Ghostrider's RS 125 prosjekt - Nye bilder s 30

Legg innav ghostrider » 11 des 2010, 22:21

Bilde

Hallo!

Jeg heter da Anders, og er 15 år, og får forhåpentligvis lappen 29 juni 2011 :g

Da var det endelg min tur til og få RS! Har vært mye fram og tilbake, men til slutt fant jeg en :)

Historien bak sykkelen;!

Nøtterøy motorverksted var første eieren av sykkelen, fra det verkstedet ble sykkelen stjelt. De som stjelte den lakkerte sykkelen med spray boks i matt svart. så eieren ikke skulle "kjenne" den igjen. noen uker etterpå fant eieren sykkelen, da tenningsåsen, tanklåsen , og låsen til sete var bryti opp.. Og forrige eier(han jeg kjøpte sykkelen av) fikk da den sykkelen med på en annen handel, jeg fikk da sykkelen utrolig billig.

Planer for sykkelen;

Mine planer for rs'n er store! Trimming ogsånn har jeg ikke tenkt no særlig på enda, Men blir nok effektanlegg og potte++ etterhvert :) . Skal lakkere sykkelen i hvit. vet enda ikke om jeg skal ha noen dekaler enda. Men sykkelen skal være hvit, med blå detaljer. Blå detaljer som blå bareends, blå kåpeskruer, blå ventilhetter og masse annet i blått! men ikke for mye blått..

Fakta om Rs'n ;

Sykkelen er da en aprilia rs 125. Det er en 2001 mod. som kun er gått litt i overkant av 13000 :) som nesten er ingenting. Bakdekket er det fortsatt spor igjen av , Hvis noen lurer så er badekket 160 breidt . Akuratt sånn som sykkelen nå er den rett og slett stygg, møkkette, ikke vaska i de hele tatt, 1 cm gjørme noen steder..sykkelen er ikke vasket på noen år! kun stått i en låve. (tør så vidt og vaske...) men rå skal den bli! tru meg :g Sykkelen er dårlig lakkert i matt svart, som er gjort med sprayboks.. og tydeligvis gjort på noen få sekunder.. :feil: . Det eneste som skal få den til og starte er ett nytt batteri, det som er på nå er HELT dødt. også er jo som sagt sykkelen stjelt for en stund siden, så trenger ett nytt låsekit fra pjme til 600 kr.

_______________________________________________________________________________________________________

Jeg skal da få legge ut så mange bilder som mulig, i og med at det er MYE som skal gjøre med sykkelen. Jeg har da tenkt og ha alle bilder og updates i 1 post, tilfelle noen som aldri har følgt med på tråden min så slipper de og gå igjennom alle sidene :D men så skal jeg også ha alle inleggende utover sidene, for de som har følgt med regelmessig :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

leter du etter en spesiell update? HER :D :

lenger ned på siden

viewtopic.php?f=26&t=7956&start=75 - ellers lenger ned på siden

viewtopic.php?f=26&t=7956&p=201356#p201356 -ellers lenger ned på siden

viewtopic.php?f=26&t=7956&start=180 - ellers lenger ned på siden

viewtopic.php?f=26&t=7956&start=285 - eller lenger ned på siden

https://apriliaforum.torvald.no/viewtopic.php?f=26&t=7956&start=375- ellers lenger ned på siden

viewtopic.php?f=26&t=7956&start=435 - ellers lenger ned på siden

_____________________________________________________________________________________________________

Her er da dette som skal bestilles/ deler jeg har fått/ deler, ting jeg drømmer om;

Deler jeg har montert;
*Ventilhetter, blå

Deler jeg har fått, men ikke montert;

*Baklykt m/ skiltoppheng
*Girpedal
*Kåpeskruer(blå)
*Bareends (blå) - De fra speedoptions, Men skal selges!
+++ småting jeg ikke kommer på i farta, som klistremerker osv. :)

Skal betilles/bestilt;

*drev, 16-40
*blått kjede
*kjedeolje
*mutter til forhjulet og bak, blå
*hjulager foran
*blå bareends
*tank bolt og skrue, blå
*Kåpeskruer, blå
*skruer til kåpeglass, blå
*skruer til motoren, blå
*tank deksel, blå
*kjedekutte

Drømmer om hvis jeg har litt penger til overs =D ;

*Carbon styrekrone
*Carbondash
*Carbon forskjerm+ baksjerm
*Carbon ankelbeskytter
* X-enon lys
*Angel eyes
*JL/arrow Effektanlegg + lydemper
*Vindskjerm(ny/brukt)
* mettallplate under hekken
LISTEN VIL BLI OPPDATERT!
________________________________________________________________________________________________________

hallaa. da var det på tide med en liten update da :) I dag så har jeg vasket sykkelen, som ikke er gjort på noen år.. Fikk ikke vasket den grundig, pga vannet og skummet frøys til is ganske så fort. fikk kun vaska vekk støvet fra kåpene og litt på ramma felger osv :)'
Etter vaskingen fikk jeg også så vitt begynt med pussingen, har fått startet litt på den ene sidekåpa. I kveld skal jeg også bestille pakke fra pjme.co.uk som det er masse digg oppi :D
Men nok tekst! her er bilder :D

Her er rs'n i den lille garasjen ;P så flytta den over i garasjen ved siden av (dobbelgarasje)

Bilde

Det første jeg gjorde var og ta av den stygge tankpaden, og noen dekaler på siden av tanken :)

Bilde
Bilde

og der var de av :)
Bilde
Bilde

så var det og begynne med vaskinga da :
Bilde
Bilde
Bilde

også en bøtte med vanlig vann:
Bilde

sånn så da da rs'n ut før vask:
Bilde
støøv :o
Bilde
Bilde

da fikk da endelig rs'n sett lyset igjen :) ;
Bilde
Bilde
Bilde

så har jeg begynt litt med pussing da, før den skal lakkeres :
Bilde

da var litt av sidekåpa pussa ;
Bilde

______________________________________________________________________________________________________

Da har jeg fått bestilt en liten pakke fra pjme med mye digg oppi :)
Her er da printscreen på hva jeg har bestilt :)

Bilde

har også et lite spørsmål, burde jeg ta alle inleggene i første post, eller alt spredd utover på alle sidene? :)

________________________________________________________________________________________________________

Da har endelig pakka fra pjme kommet :) her er noen bilder av det som var oppi den :D

Bilde

her er noe av det som var oppi pakka, bareends, kåpeskruer, motorskruer, drev (16-40), "screen" skruer, titanuim nut(blå skrue til og feste hjulet, kjede, carbon clutch og brems, og noen klistremerker og noe mer jeg ikke kommer på akuratt nå :P
;
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

lås til tanken montert;
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Bilde
Bilde

sånn det var alt for denne gang . :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yeah da er det vel på tide med en liten update :)

Kåpene venter på lakkering siden han duden som skal lakkere har mye og gjøre!
Kjedelig og lese så bildene får tale for seg selv :D

Fått montert en baklykt fra BILTEMA ! hahah skiltlyset funker faktisk Forbanna sterkt lys, og enda sterkere når jeg bruker bremsen. Anbefaler denne lykta til alle som har lyst på nytt skiltoppheng, samtidig rått skiltoppheng! Lett og montere og ser sykt bra ut! til fordel for det originale, koster kun 199,- kr på BILTEMA faktisk! passer perfekt til rs 99-05 . bare skru av undertrayen og feste den der hvor undertrayen var før! jallamekk må selvfølgelig til men det skal jo ikke syntes :g

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Her er da kåpene som venter på lakkering;
Bilde

Bilde

Bilde

Carbon hendler ;

Bilde

Har også fått to pakker i posten : ))) ;

Bilde
Ny vs gammel ;
Bilde

Også arrow effektannlegg :) ;

Bilde

autosol <3 ;
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thomasi her på forumet har vært så snill og photoshoppa ett bilde for meg :D Detaljene ser man ikke så godt, siden bildet er litt langt fra. Men hvis du ser godt etter så er det blått kjede og kåpeskruer og litt sånt :D

Bilde

Ignorer hekken, ble en misforståelse . Her har han fått noe carbon på seg, og rimtape. Kåpeskruene syntes ikke i det hele tatt, men ARROW potta mi som skal på er der :D

Bilde

Kommer til og se bedre ut når dette er på min RS når den er ferdig ! Da ser man det på "ekte" :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da var det vel på tide med en liten update. Har ikke skjedd så veldig mye, men fått gjort litt småting :) Har for det meste rydda garasjen og fått en sofa inn der osv :)

Også er nok rs'n skjært. Ser ut som en mild varmeskjæring.. (?)

Jaja her er ihvertfall bilder ;)

Brodern har fått KTM EXC 125 08 mod i hus :)

Bilde
Bilde
Bilde

KTM NR 2 (haha) ;
Bilde

Fått rydda litt i garasjen ;
Bilde
Bilde
Bilde

Har bytta til nytt drev nå! MYE bedre enn det andre rustne ! :p Også prøvemontering av det blå kjedet fra PJME, må bare kutte det litt kortere. ;
Bilde
Bilde
Bilde

Har også fått lakkert styrekrona. Kun bilder av ferdig resultat pga har ikke hatt kamera før nå. Resultatet er mye bedre i virkeligheten, kamera får ikke fokusert skikkelig.

Bilde
Bilde
Bilde

Har også mekka ett nytt feste til den nye lydemperen, pga klemmen til det originale annlegget var alt for stort til og passe det nye. ;
Bilde

Har også sjekket syl i dag. Den er vel varmeskjært ser det ut som. Ser ikke så gått på bildene men.. Så blir nok nytt stempel og syl på meg. Like greit og ta det nå før sesongen, så er sykkelen klar.
Bilde
Bilde

Ser det har kommet litt merke på toppen av stempelet også.
Bilde
Bilde

Det var det.

Det eneste som gjenstår nå er ny syl og stempel, lakkeringen og penger. ! Så er den klar :) + litt småting som bytting av girolje, nye hjullager trenger jeg også.

Da var kåpene endelig ferdig og er OVERASKENDE fornøyd! sinnsykt bra resultat! Han har også sparkla og pussa der hvor jeg tryna så det er ikke noe ufint på kåpene.

Bilder ;
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Hva syntes dere a?

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Sist redigert av ghostrider den 01 nov 2011, 21:35, redigert 47 ganger totalt.

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Re: Ghostrider's RS 125 prosjekt

Legg innav ghostrider » 11 des 2010, 22:21

bilder kommer.

Darkshock
Lærling
Sted: Sandefjord, Vestfold

Legg innav Darkshock » 11 des 2010, 22:27

congratulasjons!

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Legg innav ghostrider » 11 des 2010, 22:32

så nå at bildene ble litt store..

Brukeravatar
freddy
Gold
Sted: bærum

Legg innav freddy » 11 des 2010, 22:39

gratulerer med litt av ett prosjekt gleder meg til updates osv videre nå i tråden din, skal følge med på den her :D :D
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1

min tråd:

sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald! :lol: F*en dette ble jo døds fett! :g

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Legg innav ghostrider » 11 des 2010, 22:46

takk skal du ha :D ja dette blir nok litt av ett prosjekt! tør ikke tenke på hvor mye penger jeg kommer til å bruke på den.. Bra jula nermer seg da! : :g

Brukeravatar
Rabben
Wannabe admin
Sted: Valdres

Legg innav Rabben » 11 des 2010, 22:52

Gleder meg til å se mer av denne. Lykke til med arbeidet :g
'00 Aprilia RS 125 - Streetfighter SOLGT
'03 Honda TRX400EX
Mercedes CL203, 200 kompressor

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Legg innav ghostrider » 11 des 2010, 22:57

Takk rabben! gleder meg til og få startet med prosjektet! begynner på mandag :)

Brukeravatar
pepsimaxguy
Gold
Sted: Bergen/Åsane

Legg innav pepsimaxguy » 11 des 2010, 22:57

Gratulerer med sykkel og et skikkelig arbeid! :g gleder meg til å se fremgang :g
Derbi Senda x-race. Solgt.
Aprilia Rs 125. Solgt.

The Only B Word You Should Call A Girl Is Beautiful. Bitches Love To Be Called Beautiful.

Brukeravatar
Haugee
Bronze

Legg innav Haugee » 11 des 2010, 23:32

Ser ut til å bli eit fint proskjekt dette :D gleder meg til å sjå kossen den blir :P
Only one thing sweeter than the sound of a two stroke, and that's the sound of a two stroke passing a four stroke.
Once you go braaaap! You never go back!

Brukeravatar
MSS
Gold
Sted: Hordaland-Masfjorden
Kontakt:

Legg innav MSS » 11 des 2010, 23:43

Håper du klarer å få den i skikkelig stand :g
KTM EXC 300 10
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97

x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06

Brukeravatar
MSS
Gold
Kontakt:

Legg innav MSS » 11 des 2010, 23:44

Håper du klarer å få den i skikkelig stand :g
KTM EXC 300 10
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97

x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06

Brukeravatar
Fighter300
Rossi
Sted: Bryne, Rogaland

Legg innav Fighter300 » 11 des 2010, 23:56

Gz med sykkel =D>
Gleder meg til å se fremgang :g

Jo flere bilder jo bedre :D
2009 Aprilia RS 125 (34mm, JollyMoto, RAVE1)
Piaggio Zip50
Lexus IS200
Fun 3 12 fot 30hk Yamaha
Steady 260 9,9/15hk Yamaha
Yamarin 65DC 300hk Yamaha

Bilde

Brukeravatar
Anton
Støttespiller
Sted: Varhaug, Rogaland

Legg innav Anton » 12 des 2010, 00:51

Gratulerer med sykkel!
Du valgte helt klart det beste merket! :D

Blir bra når du får orden på sakene dine! :D Du må VIRKELIG få skifta ut drevene og kjedet ditt samt vaske felgene og svingarmen! :p Bare det gjør at sykkelen ser mye mer skitten ut. :rull:

Jaja, få ut flere bilder ihvertfall! :)

Lykke til! :)
Her skal det stå noe fornuftig.

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Legg innav ghostrider » 12 des 2010, 00:55

Takk anton :D

Drevet er faktisk ikke russent! skjønner det ikke selv engang, plutselig når jeg så bildet på pc'n så så drevet russent ut(kanskje pga blitz). men er bare møkkette :P den har ikke vært vasket på noen år! :P må få vasket den skikkelig, autosol på rammen og vaske hele sykkelen grundig :D blått kjede er straks bestilt, slang med to stk drev og jeg :D de gamle var original drevet.

Brukeravatar
emf
Silver
Sted: Bergen / åsane

Legg innav emf » 12 des 2010, 00:57

vist du skal ha hvit sykkel er håkonr sin sykkel en du ABSOLUTT bør ta en titt på:D mye inspirasjon og hente der :g
- -Rave 2, kutta cdi, fp snorkel og piperx inlegsfilter, fp svane og 16-40 dreving.
-Honda px-r 50
x-Starway dritt scooter..

Brukeravatar
Anton
Støttespiller

Legg innav Anton » 12 des 2010, 00:59

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Legg innav ghostrider » 13 des 2010, 09:03

holder på og bestille pakke fra pjme , bestiller etterpå . men lurer på hvordan dreving jeg burde ha? akuratt nå er det originaldreving , har lyst på BRA toppfart, men fortsatt ikke helt dau aks.. noen forslag? :g

Btw, ; kommer en update etterpå med masse bilder! :D skal vaske sykkelen som ikke er gjort på 3 år, prøve og sette i et mopedbatteri og få start på den(prøve) . og begynne med pussinga av kåpene :D også en update med hva jeg har bestilt fra pjme :g sitter og vurderer om jeg skal ta med en sotet vindskjerm i pakken.. eller kjøpe en "original" helt blank av en på mopedportalen 150kr +frakt. hva mener dere? :g

GLED DERE TIL UPDATEE :g og hvertfall til kåpene er ferdig lakkert og pakken fra pjme kommer :g \:D/

jonhusum
Bronze

Legg innav jonhusum » 13 des 2010, 09:07

Da er vell orginale drev godt nok? :) Med mitt oppsett har jeg bra aks og en toppfart på rundt 170 ;)

Brukeravatar
freddy
Gold

Legg innav freddy » 13 des 2010, 09:56

kjøp deg sota vinskjerm det er mye fetere :g gleder meg til update :g
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1

min tråd:

sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald! :lol: F*en dette ble jo døds fett! :g

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Legg innav ghostrider » 13 des 2010, 10:04

ja trur jeg spanderer meg det :) men har ikke så lyst på sånn double double eller hva det heter ;P

Edit; fa*n så vanskelig å få av passasjersetet+ batteri :P .. enda ikke fått av :rull:

Brukeravatar
Anton
Støttespiller

Re: Ghostrider's RS 125 prosjekt`vintertråd

Legg innav Anton » 13 des 2010, 10:57

Må si meg enig med Jon. Skal du ha grei toppfart og grei akselerasjon, gå for original dreving. :) Evt. gå ned et hakk bak elns for litt bedre toppfart. :)

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Legg innav ghostrider » 13 des 2010, 11:49

tenkte meg 16-40 jeg . hva trur du om det?

mariusguthu125
Fersk Racer
Sted: Sandefjord, Norway

Legg innav mariusguthu125 » 13 des 2010, 12:06

Dette blir driitbra! Kommer innom etterpå med depotstøttene, og singelhekken, så kan vi legge ut et bilde av det :g :g

Brukeravatar
Anton
Støttespiller

Legg innav Anton » 13 des 2010, 13:07

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Legg innav ghostrider » 13 des 2010, 13:27

Anton: på min er det 17-40 originalt, så går ned ett hakk for og få litt bedre akselerasjon :)

Marius; jaja bare kom . får ikke av det j*vla sete jeg! :P

Begynner straks med pussinga folkens :D men åssen skal jeg pusse tanken da? :P bare pusse vanlig? det er jo aluminuim eller stål trur jeg :P

Har nettopp vasket sykkelen! ble dårlig vasking pga ALTFOR kaldt, så vannet og skummet frøys osv hele tiden :P

Robban
Admin
MC: Aprilia RS 250 2003
Kontakt:

Legg innav Robban » 13 des 2010, 15:02

Tanken er av plast, puss den på samme måte som du pusser resten av kåpene.
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*

And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Legg innav ghostrider » 13 des 2010, 16:14

Robban, ok :) trudde den var av stål jeg eller aluminium. kjenner virkelig sånn ut, menmen.

Noen som er klare til en bitteliten update med bilder? :D har vaska sykkelen i dag, begynt og pusse på venstre sidekåpe og tatt av den stygge tankpaden+ litt dekaler som var på tanken :)
Sist redigert av ghostrider den 13 des 2010, 16:16, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Raptor33
Gold

Legg innav Raptor33 » 13 des 2010, 16:15

jajajajajaja! JEG ER KLAR FOR UPDATE! :)

Brukeravatar
freddy
Gold

Legg innav freddy » 13 des 2010, 16:18

er alltids klar for update :g

min tråd:

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Legg innav ghostrider » 13 des 2010, 16:20

det er bra, da kommer det en update nå snart :) + at jeg har bestilt/skal bestille pakke fra pjme i kveld :D der hvor det er MYYYYEEEE godteri oppi :) pakke til 3000 + toll, moms, frakt ...

Brukeravatar
emf
Silver

Re: Ghostrider's RS 125 prosjekt -UPDATE 13.12.10

Legg innav emf » 13 des 2010, 17:46

du kan jo ta bilde av den singelhekken da?:D
den baklykten du har kjøpt ser den noe bra ut på? :p
liste over hva du skal bestille?:D
- -Rave 2, kutta cdi, fp snorkel og piperx inlegsfilter, fp svane og 16-40 dreving.
-Honda px-r 50

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Legg innav ghostrider » 13 des 2010, 17:49

jeg har ikke noe singelhekk? :P
har ikke prøvd baklykta på, men skal bli rimelig fett!
skal få fiksa en liste over hva jeg skal bestille jeg :)
takk for infoo :D

Brukeravatar
emf
Silver

Legg innav emf » 13 des 2010, 17:50

-Honda px-r 50

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Legg innav ghostrider » 13 des 2010, 17:53

jaja den er ikke min, det er han sin. men vi skulle bare prøve den på min xD han kommer ikke i dag :)

Brukeravatar
MSS
Gold
Kontakt:

Legg innav MSS » 13 des 2010, 18:44

Bra du får den istand.. Må jo være klar til dagen snøen forsvinn :D
KTM EXC 300 10
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97

x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Legg innav ghostrider » 13 des 2010, 18:51

det skal den være :) gleder meg til pjme pakka kommer! :g daaaa blir det mye fett på rs'n! og da skal forhåpentligvis rs'n være ferdig lakkert :)

Brukeravatar
MSS
Gold
Kontakt:

Legg innav MSS » 13 des 2010, 20:32

Du skal vel ikkje lakke den sjølv? :rull:
KTM EXC 300 10
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97

x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06

Brukeravatar
emf
Silver

Legg innav emf » 13 des 2010, 20:35

skal vell lakke profft? då trenger du jo ikke pusse ned kåpene? de pusser jo selv:P
-Honda px-r 50

Brukeravatar
MSS
Gold
Kontakt:

Legg innav MSS » 13 des 2010, 20:42

Blir vel billigare etter som eg har forstått? :',
KTM EXC 300 10
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97

x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06

Brukeravatar
emf
Silver

Legg innav emf » 13 des 2010, 20:43

neppe..
lakkeren vil vell gjøre grunnarbeider selv så han vetr det er skikkelig så han ikke sløser vekk tiden sin og får et dårlig resultat:P
-Honda px-r 50

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Legg innav ghostrider » 13 des 2010, 20:56

jeg skal ikke lakkere nei, men på lakkeringsverksted.

emf , man får det billigere dersom man pusser selv, ihvertfall der jeg skal lakkere da.. har snakka med han jeg skal sende kåpene til. pussa jeg ned kåpene ble prisen mye mindre.

Da bestiller jeg pakke fra pjme =D noen som vet hvor mange dager det tar før jeg får pakken?

Brukeravatar
emf
Silver

Legg innav emf » 13 des 2010, 20:58

en måned ca.... kommer an på størelsen og verdien:P men no er det jo juletider og så er litt skummelt det der :P
-Honda px-r 50

Brukeravatar
MSS
Gold
Kontakt:

Legg innav MSS » 13 des 2010, 21:00

posten er skam treig i juletider :O

Jaja ekstra kjekt når den kjem da :D
KTM EXC 300 10
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97

x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Legg innav ghostrider » 13 des 2010, 21:05

1mnd ja.. trudde ikke det var såå lenge gitt. tenkte meg rundt 2 uker ellernoe jeg :P

Brukeravatar
emf
Silver

Legg innav emf » 13 des 2010, 21:08

jeg skal vente til januar med og bestille tror jeg:P
-Honda px-r 50

Brukeravatar
MSS
Gold
Kontakt:

Legg innav MSS » 13 des 2010, 21:08

Kortid trur du at du har sykkelen klar for veien da? :D
KTM EXC 300 10
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97

x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06

Brukeravatar
emf
Silver

Legg innav emf » 13 des 2010, 21:08

eg eller han?
-Honda px-r 50

Brukeravatar
ghostrider
Silver

Legg innav ghostrider » 13 des 2010, 21:11

MMS, hvis du mente meg, såå.. med engang snøen er borte :g Men får jo ikke lappen før 29juni forhåpentligvis da.. menmen :)

Brukeravatar
MSS
Gold
Kontakt:

Legg innav MSS » 13 des 2010, 21:11

Meinte nok han, men kan godt vete kortid din er klar og, sia du bur så nærmt så kan jo me råne ilag omtrent heile tida :g :lol:
KTM EXC 300 10
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97

x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06

Gå tilbake til «Din tråd»