Hallo!
Jeg heter da Anders, og er 15 år, og får forhåpentligvis lappen 29 juni 2011
Da var det endelg min tur til og få RS! Har vært mye fram og tilbake, men til slutt fant jeg en

Historien bak sykkelen;!
Nøtterøy motorverksted var første eieren av sykkelen, fra det verkstedet ble sykkelen stjelt. De som stjelte den lakkerte sykkelen med spray boks i matt svart. så eieren ikke skulle "kjenne" den igjen. noen uker etterpå fant eieren sykkelen, da tenningsåsen, tanklåsen , og låsen til sete var bryti opp.. Og forrige eier(han jeg kjøpte sykkelen av) fikk da den sykkelen med på en annen handel, jeg fikk da sykkelen utrolig billig.
Planer for sykkelen;
Mine planer for rs'n er store! Trimming ogsånn har jeg ikke tenkt no særlig på enda, Men blir nok effektanlegg og potte++ etterhvert
. Skal lakkere sykkelen i hvit. vet enda ikke om jeg skal ha noen dekaler enda. Men sykkelen skal være hvit, med blå detaljer. Blå detaljer som blå bareends, blå kåpeskruer, blå ventilhetter og masse annet i blått! men ikke for mye blått..Fakta om Rs'n ;
Sykkelen er da en aprilia rs 125. Det er en 2001 mod. som kun er gått litt i overkant av 13000
som nesten er ingenting. Bakdekket er det fortsatt spor igjen av , Hvis noen lurer så er badekket 160 breidt . Akuratt sånn som sykkelen nå er den rett og slett stygg, møkkette, ikke vaska i de hele tatt, 1 cm gjørme noen steder..sykkelen er ikke vasket på noen år! kun stått i en låve. (tør så vidt og vaske...) men rå skal den bli! tru meg
. Det eneste som skal få den til og starte er ett nytt batteri, det som er på nå er HELT dødt. også er jo som sagt sykkelen stjelt for en stund siden, så trenger ett nytt låsekit fra pjme til 600 kr._______________________________________________________________________________________________________
Jeg skal da få legge ut så mange bilder som mulig, i og med at det er MYE som skal gjøre med sykkelen. Jeg har da tenkt og ha alle bilder og updates i 1 post, tilfelle noen som aldri har følgt med på tråden min så slipper de og gå igjennom alle sidene

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
leter du etter en spesiell update? HER
lenger ned på siden
viewtopic.php?f=26&t=7956&start=75 - ellers lenger ned på siden
viewtopic.php?f=26&t=7956&p=201356#p201356 -ellers lenger ned på siden
viewtopic.php?f=26&t=7956&start=180 - ellers lenger ned på siden
viewtopic.php?f=26&t=7956&start=285 - eller lenger ned på siden
https://apriliaforum.torvald.no/viewtopic.php?f=26&t=7956&start=375- ellers lenger ned på siden
viewtopic.php?f=26&t=7956&start=435 - ellers lenger ned på siden
_____________________________________________________________________________________________________
Her er da dette som skal bestilles/ deler jeg har fått/ deler, ting jeg drømmer om;
Deler jeg har montert;
*Ventilhetter, blå
Deler jeg har fått, men ikke montert;
*Baklykt m/ skiltoppheng
*Girpedal
*Kåpeskruer(blå)
*Bareends (blå) - De fra speedoptions, Men skal selges!
+++ småting jeg ikke kommer på i farta, som klistremerker osv.

Skal betilles/bestilt;
*drev, 16-40
*blått kjede
*kjedeolje
*mutter til forhjulet og bak, blå
*hjulager foran
*blå bareends
*tank bolt og skrue, blå
*Kåpeskruer, blå
*skruer til kåpeglass, blå
*skruer til motoren, blå
*tank deksel, blå
*kjedekutte
Drømmer om hvis jeg har litt penger til overs =D ;
*Carbon styrekrone
*Carbondash
*Carbon forskjerm+ baksjerm
*Carbon ankelbeskytter
* X-enon lys
*Angel eyes
*JL/arrow Effektanlegg + lydemper
*Vindskjerm(ny/brukt)
* mettallplate under hekken
LISTEN VIL BLI OPPDATERT!
________________________________________________________________________________________________________
I dag så har jeg vasket sykkelen, som ikke er gjort på noen år.. Fikk ikke vasket den grundig, pga vannet og skummet frøys til is ganske så fort. fikk kun vaska vekk støvet fra kåpene og litt på ramma felger osv
'Etter vaskingen fikk jeg også så vitt begynt med pussingen, har fått startet litt på den ene sidekåpa. I kveld skal jeg også bestille pakke fra pjme.co.uk som det er masse digg oppi
Men nok tekst! her er bilder
Her er rs'n i den lille garasjen ;P så flytta den over i garasjen ved siden av (dobbelgarasje)

Det første jeg gjorde var og ta av den stygge tankpaden, og noen dekaler på siden av tanken

og der var de av

så var det og begynne med vaskinga da :

også en bøtte med vanlig vann:

sånn så da da rs'n ut før vask:

støøv

da fikk da endelig rs'n sett lyset igjen
;

så har jeg begynt litt med pussing da, før den skal lakkeres :

da var litt av sidekåpa pussa ;

______________________________________________________________________________________________________
Da har jeg fått bestilt en liten pakke fra pjme med mye digg oppi

Her er da printscreen på hva jeg har bestilt

har også et lite spørsmål, burde jeg ta alle inleggene i første post, eller alt spredd utover på alle sidene?

________________________________________________________________________________________________________
Da har endelig pakka fra pjme kommet
her er noen bilder av det som var oppi den 
her er noe av det som var oppi pakka, bareends, kåpeskruer, motorskruer, drev (16-40), "screen" skruer, titanuim nut(blå skrue til og feste hjulet, kjede, carbon clutch og brems, og noen klistremerker og noe mer jeg ikke kommer på akuratt nå :P
;

lås til tanken montert;

sånn det var alt for denne gang .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yeah da er det vel på tide med en liten update

Kåpene venter på lakkering siden han duden som skal lakkere har mye og gjøre!
Kjedelig og lese så bildene får tale for seg selv
Fått montert en baklykt fra BILTEMA ! hahah skiltlyset funker faktisk Forbanna sterkt lys, og enda sterkere når jeg bruker bremsen. Anbefaler denne lykta til alle som har lyst på nytt skiltoppheng, samtidig rått skiltoppheng! Lett og montere og ser sykt bra ut! til fordel for det originale, koster kun 199,- kr på BILTEMA faktisk! passer perfekt til rs 99-05 . bare skru av undertrayen og feste den der hvor undertrayen var før! jallamekk må selvfølgelig til men det skal jo ikke syntes

Her er da kåpene som venter på lakkering;

Carbon hendler ;

Har også fått to pakker i posten : ))) ;

Ny vs gammel ;

Også arrow effektannlegg
;
autosol <3 ;

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Thomasi her på forumet har vært så snill og photoshoppa ett bilde for meg

Ignorer hekken, ble en misforståelse . Her har han fått noe carbon på seg, og rimtape. Kåpeskruene syntes ikke i det hele tatt, men ARROW potta mi som skal på er der

Kommer til og se bedre ut når dette er på min RS når den er ferdig ! Da ser man det på "ekte"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Da var det vel på tide med en liten update. Har ikke skjedd så veldig mye, men fått gjort litt småting
Har for det meste rydda garasjen og fått en sofa inn der osv 
Også er nok rs'n skjært. Ser ut som en mild varmeskjæring.. (?)
Jaja her er ihvertfall bilder
Brodern har fått KTM EXC 125 08 mod i hus

KTM NR 2 (haha) ;

Fått rydda litt i garasjen ;

Har bytta til nytt drev nå! MYE bedre enn det andre rustne !

Har også fått lakkert styrekrona. Kun bilder av ferdig resultat pga har ikke hatt kamera før nå. Resultatet er mye bedre i virkeligheten, kamera får ikke fokusert skikkelig.

Har også mekka ett nytt feste til den nye lydemperen, pga klemmen til det originale annlegget var alt for stort til og passe det nye. ;

Har også sjekket syl i dag. Den er vel varmeskjært ser det ut som. Ser ikke så gått på bildene men.. Så blir nok nytt stempel og syl på meg. Like greit og ta det nå før sesongen, så er sykkelen klar.

Ser det har kommet litt merke på toppen av stempelet også.

Det var det.
Det eneste som gjenstår nå er ny syl og stempel, lakkeringen og penger. ! Så er den klar
+ litt småting som bytting av girolje, nye hjullager trenger jeg også.Da var kåpene endelig ferdig og er OVERASKENDE fornøyd! sinnsykt bra resultat! Han har også sparkla og pussa der hvor jeg tryna så det er ikke noe ufint på kåpene.
Bilder ;

Hva syntes dere a?