Legg også med hvor du har kjøpt oljen, hvor mye den kostet og om du er fornøyd/misfornøyd.
Hvilken 2T-olje bruker du?
- HåkonR
- Bronze
- MC: Aprilia RS 125 gp-1
- Sted: ski, akershus
- Kontakt:
Hvilken 2T-olje bruker du?
Som topic sier. Hvilken olje bruker du på din aprilia rs 125?
Legg også med hvor du har kjøpt oljen, hvor mye den kostet og om du er fornøyd/misfornøyd.

Aprilia rs 125 '02
Re: Hvilken 2T-olje bruker du?
Er ikke det en sann tråd fra før en plass? 
Bruker Motul 710, hakke peiling på pris men funker bra ? Greier værtfall å smøre min skjærte sylinder
Bruker Motul 710, hakke peiling på pris men funker bra ? Greier værtfall å smøre min skjærte sylinder
Castrol tts
Nå:
Aprilia RS 125 2001mod 34hk
Aprilia RS 125 2004mod 98 kåper! =)
Suzuki tsx 89mod
Eks:
Aprilia RS 125 2003mod, Honda nsr 97mod, Sachs xtc 99mod, Honda nsr 90mod, Honda cbr 125 2004mod, Honda mtx 50 90mod
Aprilia RS 125 2001mod 34hk
Aprilia RS 125 2004mod 98 kåper! =)
Suzuki tsx 89mod
Eks:
Aprilia RS 125 2003mod, Honda nsr 97mod, Sachs xtc 99mod, Honda nsr 90mod, Honda cbr 125 2004mod, Honda mtx 50 90mod
-
axel01
- Lærling
- MC: Aprilia rs 50/86ccm 2002 mod.
- Sted: Drammen, Norway
- Kontakt:
bruker samme som Trym, fornøyd med den, men er en som har kommet inn på speedoptions.no heter Castrol - 2t PowerRS
noen som har prøvd den ? er den bra?
noen som har prøvd den ? er den bra?
kjører foreløpig:

- Christian
- Gold
- MC: 2004 Aprilia RS125
- Sted: Florø
- Kontakt:
Jeg bruker den, jeg brukte Shell sin før og har lagt merke til noe forskjell faktisk. Men vil tro Castrol sin Power RS har bedre smøreevne. Jeg har og sett at temperaturen ble noen grader lavere etter jeg begynte med Castrol sin nye.
2004 Aprilia RS 125 Free Power
Til vanelig: Mobil 1 Racing 2T. Kjøpes av privatperson. ca 110kr L tror jeg
Prøvde Statoil sin olje, det resulterte i skjæring (derfor jeg har polini nå)
Prøvde Statoil sin olje, det resulterte i skjæring (derfor jeg har polini nå)
=)
- Gulbrandsen
- Rossi
- Sted: kristiansund/ Frei
- Kontakt:
- Petter
- Støttespiller
- MC: Aprilia RS 125 Spains No1
- Sted: Hønefoss
Castrol Power RS på meg 
X -07 Aprilia rs125 Spains<33 - Kondemnert ;(
Bruker Motul 710. 145kr literen. 
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Pleide å burke motul men også Esso olje et par ganger og.
På NSRen min kjørte jeg kun på biltema olje
På NSRen min kjørte jeg kun på biltema olje
X: Aprilia RS 125 - 1998 -Tetsuya Harada
- General-Billy
- Wannabe admin
- Sted: Northern Norway
Castrol 2T Power RS.
[X] BMW 325D E92, 11
[X]Audi A3 1,8TQ 00
[X] Aprilia RS 125 07
[X]Audi A3 1,8TQ 00
[X] Aprilia RS 125 07
- carwin
- Norgesmester
- MC: Aprilia rs 125 07
- Sted: mosjøen
- Kontakt:
Castrol R2 Racingbike -full synthetic
tenker jeg skal prøve den Castrol 2T Power RS istedefor. Betaler 200kr liter'n ca for Castrol R2 olja
tenker jeg skal prøve den Castrol 2T Power RS istedefor. Betaler 200kr liter'n ca for Castrol R2 olja
x - aprilia rs 125 07 black FP
Kjører for tiden Texaco Racing(bike) 2-t full-syntetisk. Fungerer utmerket! Prisen vet jeg ikke.
Jeg er ikke helt sikker på om navnet stemmer 100%.
Jeg er ikke helt sikker på om navnet stemmer 100%.
-Aprilia RS 125 Manuel Poggiali-
Vis du er glad i sykkelen din så kjøper du Shell Ultra 2t, hvis du elsker sykkelen din så kjøper du Shell Racing X... Men med Racing X så må du helle olja rett i bensintanken og shake sykkelen fra side til side før du starter opp.
Jeg skjærte 2 mil etter første fylling med Castrol TTS med 3,0% olje i bensinen... Og jeg har fått høre av folk som kan greiene i ettertid når jeg sa at jeg hadde brukt Castrol så bare rista de på hodet sitt... Og alle sammen sa at det var Shell som gjaldt... Shell VSX som du får på bensinstasjonen suger da... Så du må dra til en mc forretning å kjøpe Olja som regel... Shell ultra 2 for å ha i oljetanken / bensintanken og Racing X KUN for å blande i bensintanken.
Jeg skjærte 2 mil etter første fylling med Castrol TTS med 3,0% olje i bensinen... Og jeg har fått høre av folk som kan greiene i ettertid når jeg sa at jeg hadde brukt Castrol så bare rista de på hodet sitt... Og alle sammen sa at det var Shell som gjaldt... Shell VSX som du får på bensinstasjonen suger da... Så du må dra til en mc forretning å kjøpe Olja som regel... Shell ultra 2 for å ha i oljetanken / bensintanken og Racing X KUN for å blande i bensintanken.
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner
Jeg må nesten få si at ck er den eneste jeg vet om som har noe i mot Castrol. Castrol er en av verdens fremste produsenter av smøremidler til bil, MC og anleggsmaskiner, og de hadde ikke hatt den posisjonen de har i markedet i dag om de leverte varer som ikke holdt mål.
Selv bruker jeg Motul 710. Skal ikke påstå at den er bedre eller verre enn noe annet, men den gjør ihvertfall jobben for meg.
Selv bruker jeg Motul 710. Skal ikke påstå at den er bedre eller verre enn noe annet, men den gjør ihvertfall jobben for meg.
- Simendinho
- Mekaniker
- Sted: Akershus, Jessheim
hva i all verden cK!
de som fortalte deg det:
Og wtf? ta en titt på andre deler på sykkelen etter den skjæringen.. om jeg husker riktig burde det være en slant vann på radiatoren feks...
Castrol/Motul/Belray FTW! : ) Anbefaler å kaste inn litt penger i god olje
Edit: Mente også at det skal være 2 % olje jeg da...
de som fortalte deg det:
Og wtf? ta en titt på andre deler på sykkelen etter den skjæringen.. om jeg husker riktig burde det være en slant vann på radiatoren feks...
Castrol/Motul/Belray FTW! : ) Anbefaler å kaste inn litt penger i god olje
Edit: Mente også at det skal være 2 % olje jeg da...
Næææ? gikk det for fort konstabel?
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
kjørte med 2% olje på aprilian og ktmen, på aprilian brukte jeg castoll tts finere rs 125 sylinder invendig skall du lete lenge etter! den var ikke antydning til, sot på stempel eller topp, dumt att jeg ikke har bilde av det, der var blandigs forholda omtimale, på ktmn brukte jeg cross powe olje, husker ikke merk men, det funket også veldig bra,
x Aprilia rs 125 Den var værst!
Med andre ord, han hadde kanskje feil oljeblanding 

Næææ? gikk det for fort konstabel?
Re:
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner
Re: Re:
De som mener at Castrol sine produkter er dritt, kan neppe ha så altfor mye peiling, eller så må dem ha en annen favoritt som dem holder veeldig godt på. Castrol er på Ingen måte dårlig!
Men man må alltid huske på å bruke olje som er egnet til det aktuelle formål!
Men man må alltid huske på å bruke olje som er egnet til det aktuelle formål!
-Aprilia RS 125 Manuel Poggiali-
510 er vel billigere den?
Aprilia RS250 1998mod.

Altec, jeg vet ikke helt om du svarer på hva jeg skrev... men om du mener så så lurer jeg på hvorfor du fyrer opp på et eksempel jeg ga for å gi cK litt annet enn kjeft og heller litt humor .. Du har kanskje så mye kunnskap du vil mene, men det gjelder ikke bare å skru som gir deg kunnskap, man kan FOR EKSEMPEL lese på nettet for å skaffe seg kunnskap... bare hinter..
Peace out..
Peace out..Næææ? gikk det for fort konstabel?
Who else but Quagmire, Quagmire...
Seff skrev jeg den.. hvem ellers? Neida, gikk kanskje litt over toppen her gutar sorry for det... Men må nå si jeg hadde blitt glad om noen hadde advart meg på forhånd da et sylinderkit ikke er gratis og det er ikke direkte moro å bytte det heller. Jeg har ingenting å tjene på å skrive det jeg gjør jeg mener dette oppriktig, om dere ikke tror meg eller hva enn.. så får det bare være, jeg har iallefall gitt ut advarsler i hopetall nå så jeg orker ikke å krangle mer om Catrol greiene... Ta vare på sykkelene deres gutter! Kjøp iallefall full syntetisk olje!
MX 125 -04
ok.... hvorfor det?
Jepp... Ser Castrol PowerRS erstatter Castrol TTS men jeg kjøpte Castrol TTS iallefall før sommerfereien var over og da var Castrol PowerRS på markedet, men det kan ha vært et "restlager"... Så om Castrol fortsatt leverer olje til butikkene er jeg ikke så sikker på.
En annen grunn til at de ikke liker oppoverbakker er at de har en tendens til å skjære seg i dem
En annen grunn til at de ikke liker oppoverbakker er at de har en tendens til å skjære seg i dem
tatt fra bike.no der det diskuteres 2t vs 4t
en annen grunn til at 2 takteren faller ut er at folk generellt blir dårligere til å ta vare på ting, dårligere til å skru motorer, folk flest har ikke så mye teknisk innsikt som før, det krever mere holdbare mindre vedlikeholdskrevende motorer, folk kan ikke, og har ikke tid til å skru...men det er fremdeles mange som kan imponerende mye om skruing da(= men ikke flertallet av de som er ute på veien i hvert fall. det er jo faktisk folk som greier å fylle feil drivstoff på kjøtretøyet sitt....det beste er når folk kommer inn på bensinstasjoner for å spørre hvor man skal fylle på å hvilket drivstoff de skal ha(=
folk kan rett å slett ikke kjøre 2 takter.......
en annen grunn til at 2 takteren faller ut er at folk generellt blir dårligere til å ta vare på ting, dårligere til å skru motorer, folk flest har ikke så mye teknisk innsikt som før, det krever mere holdbare mindre vedlikeholdskrevende motorer, folk kan ikke, og har ikke tid til å skru...men det er fremdeles mange som kan imponerende mye om skruing da(= men ikke flertallet av de som er ute på veien i hvert fall. det er jo faktisk folk som greier å fylle feil drivstoff på kjøtretøyet sitt....det beste er når folk kommer inn på bensinstasjoner for å spørre hvor man skal fylle på å hvilket drivstoff de skal ha(=
folk kan rett å slett ikke kjøre 2 takter.......