Aprilia forhandler
Aprilia forhandler
Jeg droppa Larvik Sykkelsenter, takk for tips!
Men da oppstod det et nytt problem, ny sykkel...
Er det noen som vet om en Aprilia forhandler? Sykklen jeg hadde bestilt ble avbestillt pga dårlig firma.
Men er det noen som vet om noen forhandlere? Eller noen firmaer som seller nye 08-modeller til en billig pris?
Og om noen kommer til å bli importører til 2009?
Jeg er desperat etter en sykkel! ;O
-Takk
Men da oppstod det et nytt problem, ny sykkel...
Er det noen som vet om en Aprilia forhandler? Sykklen jeg hadde bestilt ble avbestillt pga dårlig firma.
Men er det noen som vet om noen forhandlere? Eller noen firmaer som seller nye 08-modeller til en billig pris?
Og om noen kommer til å bli importører til 2009?
Jeg er desperat etter en sykkel! ;O
-Takk
Sist redigert av ZeroDrama den 27 okt 2008, 18:52, redigert 6 ganger totalt.
Min verdens fineste sykkel- Aprilia Rs 125 07 Spains<3
<33
Har FP-anlegg og Rave 2 <3
Har FP-anlegg og Rave 2 <3
Re: TRENGER HJELP!
Sist redigert av Altec den 27 okt 2008, 17:40, redigert 1 gang totalt.
MX 125 -04
Det er helt sikkert ok. I verste fall lager dere en kontrakt som sier at dere har rett til å få pengene tilbake om noen feil oppstår elns... Men regner med at dette står i den kontrakten dere får.
Nettside: http://www.crossbutikken-nord.com/
Nettside: http://www.crossbutikken-nord.com/
The two-stroke syndrome is unsolvable. You can´t fix it, but you can learn to live with it.
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
- Even
- Pensjonert admin/mod
- MC: Aprilia RS 125
- Sted: Hønefoss
Vel. Jeg vet at det er en fyr i Alta som selger aprilia. En kompis vurderte å bestille fra han, så han ba faren sjekke han opp. Han i alta påstod at han hadde lager i larvik og et annet sted. Noe som ikke stemte. Han var ganske nyetablert og hadde hatt 3 saksmål mot seg allerede.
Så er det en i Alta som sier han har lager i larvik, så hold dere unna!
Så er det en i Alta som sier han har lager i larvik, så hold dere unna!
Aprilia RS 125 2005 RED

Re: Trenger hjelp! Seriøs forhandler?
For all del, ikke bestill fra Larvik sykkelsenter!!! jeg bor i Larvik selv, og de er bare noen susehuer, det er mest rot og rør. de brukte halvannen måned på å skaffe meg en hjelm, "som de hadde i slutten av uka", den butikken har ikke noe godt rykte på seg! er vel rimelig ferske de som driver det... hadde heller funnet meg et annet sted de selger sykkel, og heller venta noen måneder elns, for hvis du skal ha den fra Larvik sykkelsenter, så kommer det til å ta tid+ masse surr og rot.
- Even
- Pensjonert admin/mod
- MC: Aprilia RS 125
@Zerodrama
Jeg ser du dobbeltposter veldig ofte. Dette er ikke tillatt på forumet. Vi vil holde det så ryddig som mulig. Så hvis du ønsker å legge til noe infomasjon etter du har postet en post, så kan du trykke på Endre knappen.
Om det går flere dager og ingen har vært innom å svart, så kan du dobbeltposte OM nødvendig. Dette er enkle forumregler som gjelder de fleste steder på nettet
Jeg ser du dobbeltposter veldig ofte. Dette er ikke tillatt på forumet. Vi vil holde det så ryddig som mulig. Så hvis du ønsker å legge til noe infomasjon etter du har postet en post, så kan du trykke på Endre knappen.
Om det går flere dager og ingen har vært innom å svart, så kan du dobbeltposte OM nødvendig. Dette er enkle forumregler som gjelder de fleste steder på nettet
Aprilia RS 125 2005 RED

Re:
Aprilia RS 125 2000 mod<3

Re:
The two-stroke syndrome is unsolvable. You can´t fix it, but you can learn to live with it.
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Re: Aprilia forhandler
Ikke overflod av deleutvalg til Aprilia hos Aprilia forhandlerene heller 
MX 125 -04
- Petter
- Støttespiller
- MC: Aprilia RS 125 Spains No1
Vet ikke om det er tull?
Vil si det ofte nesten er større sjans for å få delene ved å kjøpe på nettet enn ved å kjøpe hos forhandler. Ofte mange forhandlere som er utroooolig trege i handlingene sine..
Så lenge du velger å kjøpe fra et nettsted som du vet er seriøse, så ser jeg ingen grunn for at man skal kjøpe hos forhandlere til en mye dyrere pris
Så lenge du velger å kjøpe fra et nettsted som du vet er seriøse, så ser jeg ingen grunn for at man skal kjøpe hos forhandlere til en mye dyrere pris
X -07 Aprilia rs125 Spains<33 - Kondemnert ;(