Har hvert inne på forumet her noen måneder nå, så jeg får vel skrive en liten tråd jeg óg
Siden 13 års alderen har jeg sikla på lett sykkel, spesielt Aprilia
Den har jeg enda! Men ved siden av den, står min stolthet... En 2006 Aprilia RS125 Black! Nok om det, jeg heter da Andreas Sandaker! Bor i Oslo, her jeg freser å står i. Går på Sogn VGS Design og Håndverk med 70 jenter og 8 gutter(JA, jeg koser meg!
Sånn så Erresen ut i starten:
Jeg slenger ut litt planer ang. Apriliaen under her:
Gjort - Ikke gjort
- Fikse det forferdelige skilt festet.
- Ta den dritten av en CDI-sperre.
- Nye speil med blinkere( kjøpt inn )
- Nye dekk.
- Fjerne div. klistermerker.
- Trekke om sete til blått.(må jo matche felga)
- Lage deamon eyes i blått :twisted:
- Lakkere det matte på syklen til blank svart.(?)
- Depostøtte.
- Div. trim deler.
- Svarte front lykter.
- Svarte blinkere.
- Sy fast Aprilia logo på mc-jakka!
- Xenon eller blå skjær i lysene.
- Effektanlegg.
- RAVE1.
25.08-08.
Jeg fiksa jo skiltfestetmitt. Tok opp skiltet, la blinklysa inn i rillene å la til refleksen óg
Syklen ble da seendes slik ut:Blinklysa er satt tilbake nå folks, så nå kan man faktisk se dem.. Skal slenge ut ett nytt bilde senere! :wink:
13.11.08
-DEVILEYES.
Idag har jeg fiksa devileyes, ble ikke helt fornøyd.. De lyste ikke bra nok syntes jeg, men i mørket så det veldig bra ut! :twisted:
Sorry for utrolig dårlig bilde kvalitet.
20.01.09
Idag fikk jeg en pakke i posten, 2 speil med blinkere i seg fra en vraka (?) Derbi GPR. Skal slenge ut bilder når de er montert så fort jeg har tid! Slenger ut noen bilder av speila imens! :wink:
24.01.09
Jeg fikk jo 2 speil med blinkere som sagt, så jeg prøve monterte dem idag!
27.01.09
Idag kjøpte jeg ett effektannlegg og ett K&N filter av en fyr fra MP. Det var ganske dirty, så jeg har pussa å pussa å pussa med stålbørste og AutoSol, så nå ser det relativt bedre ut! Slenger ut bilder..
FØR:
ETTER:
K&N Filteret:
31.03.09
Nå er det en livstid siden jeg oppdaterte på denne fronten! Men har ikke hatt noe stort å gjøre før nå. Har idag montert effektanlegget! Må si at toppdraget ble helt vilt!
15.04.09
Må bare starte med at vi har en engel på forumet her som går ved navnet kristoffer aka kriston som ga bort den ¨ripete og slitte¨ baklykta si til meg!
Så jeg tok baklykta å spraya den svart på toppen, vet ikke helt om jeg ble 100% fornøyd men.. Hva syntes folket? Her kommer hvertfall noen bilder:
Edit: Ser nå at jeg ikke fikk med bildet fra sluttresultatet, skal legge opp bildet imorgen eller noe.
26.04.09
Kjøpt en del deler, en pakke faktisk for en rimlig sum. Så i det siste har jeg fått montert Rave1, 10´er plugg, FP filter, tatt bort dempinga i filteret, 130 dyse. Syklen går helt perfekt nå, å det at folk alltid har sagt at det blir så stor forskjell med Rave har jeg alltid trodd var tull. Men nå merka jeg BETRAKTLIG med forskjell!

10.10.09
Har ikke skjedd så mye med Apriliaen i det siste, den skal selges som de fleste her vet. Så idag har jeg tatt av alle kåper å vasket dem innvendig og utvendig polert ramma, rubbet og polert kåpene, en hard vask av felgene(de er som nye nå!).. Så nå er syklen som ny igjen
Må legge til at jeg måtte redigere bildene noe for at man faktisk skal kunne se noe!

Vel, mange som har spurt litt etter Caminoen her! Så jeg tok en liten photoshoot av den! Den har bare gått 3911km på 25 år!
Den er til salgs, å jeg selger den ikke for mindre enn 6000,-. Den er så å si helt strøken! Her er noen bilder, selv om den er veldig skitten:[color=#0000BF]
Skal nå selge atv, ettersom den ikke blir så veldig mye brukt.. Tenkte rundt en 11 lapper for den, kom med bud!
09.11.08
Idag har jeg kjøpt en 2005 CPI Crab 50 RS!
Skal oppdatere litt senere med bilder osv, har 2 bilder imens :wink:
Fronten.
Bakenden.
18.01.09
Tenkte jeg kunne legge ut ett litt finere bilde av ATV´en nå som den er til salgs!
-Super Aks.
-3000km
-2005 modell
-Knekt litt av bakskjermen fra forrige eier, ellers strøken motor osv.
-11.000 kr eller bud! :wink:
-FULL historikk siden den kom fra tyskland i 2005.
23.01.09
Idag ble ATV´en solgt! Blir henta neste uke. Skal fortsette livet i Notodden eller noe om jeg ikke tar feil

[/url]
[/url]
[/url]
[/url]

Ble KJEMPE fornøyd. Så har jeg lagd sete