For intriserte følger info:
*19" samsung lcd
* logitech mus og klaviatur
* optiarc DVD-brenner
* 500w forsyning
*1stk seagate 160Gb
* 1stk seagate 1TB for fildeling i nettverk
*asus HD3650 512MB DDR2
*AMD Pheneom 8750 2.4Ghz
*OCZ DDR2 4GB Reaper (2x2048MB) 800MHz
fint pakket inn i Aplus cs-188,ATX sort
Gamlemaskinen bygde jeg for ca 10 år siden og har ikke gjort annet med den en å legge inn mer ram og nytt skjermkort, og den fikk sitt illebefinnende for et par uker siden. (AMD 900) sier ikke mer..!!!
Er ingen expert (langtifra) på data, men liker å prøve selv for å finne ut av ting selv slik at jeg vet hvordan det funker.
Uansett gikk monteringen smertefritt og det er nesten som å komme til himmelen ytelsesmessig, uten at jeg har fått prøvd den noe særlig enda da jeg ikke er helt ferdig med innstalering av software.
Får noen småfeil på oppdateringene, som etter det jeg har funnet ut skyldes min like gamle XP.
Her kommer denne tråden inn. skivebom kansje da dette er en apriliaside, men jeg aner en viss datainteresse her inne
(og så fant jeg ingen direkte brae pc forumsider i farten)
Saken er den at jeg vistnok har et problem ang lisensen (ifølge en feilmelding, uten at vi trenger gå videre inn på den saken)
Nå har jeg innstalert denne filen "WGA_v18310.rar" som visnok skulle fikse den saken, Men jeg får fortsatt ikke oppgradert til SP2
Aner heller ikke hvordan nettverksharddisken settes opp. Så kom gjerne med innspill..
Noen som kan være behjelpelig her???