I sommer var eg ute på ein liten kjøyretur frå sogndal til førde.
Sidan eg var aleine gjekk da i passeleg cruse fart på rsvr'n (110 ca) då eg begynte å ta att 2 syklar framfor meg.
Kom opp i baken på bakerste sykkelen då eg oppdaga at de faktisk var 2 stk mille på tur.. Kjøyrte opp på sida av dei og hilste på dei og då blir eg vinka ned i fart av fremse føraren og me stoppar på ei busslomme. Der går praten livligt om kvar dei skal og kor dei kom frå. Viste seg at mannen var president i Aprilia klubben i Nederland!
Etter litt bildeposing kjøyrte me ilag til førde og sette oss på ein cafe før å ta oss ein kaffikopp og snakke litt meir.
Når dei måtte reise vart da utdelt mail adresser og ymse anna.
Ca 1 månad etterpå fekk eg mail med innbydelse til treff i nederland med kjøyreutgifter og gratis overnatting dekka!
Kunne desverre ikkje reise sidan eg gjekk emd knekt arm... Litt tøft å treffe på så store entusiastar som disse tydligvis var!
Darkie.
Møtte likesinnede fra Nederland.
Møtte likesinnede fra Nederland.
Sist redigert av Darksoul den 14 jan 2009, 01:15, redigert 1 gang totalt.
- DanielJohansen
- Verdensmester
- Sted: Moss, Østfold
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Jøss, dette hørtes jo vanvittig moro ut da! Stjernetreff.
Velkommen til forumet, håper du vil trives. Føl deg fri til å dele bilder osv med oss
Velkommen til forumet, håper du vil trives. Føl deg fri til å dele bilder osv med oss
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.