Audi S4 2,7 bi (twin)-turbo

xenon 10,000k i sprederne og 8000k i nærlys

BBS cy2 felger

Interiør som denne. (har ikke tatt bilde enda)
Det som foreløpig er gjort med den er
-Xenon i tåkelysa 10,000k
-Turbo-trykksmåler i samme farge som speedometeret
-Cat-Back eksos
-MTM Chip
-Parma shine (polering) med 5 ÅRS skrivftlig garanti
-Inpro Chrome speilhus
-BBS cy2 felger
-Ombygd/bokkert resirkventil med kort dose-pipe med powerfilter på turboene. SINNSYK "turbo chatter" som mange sikkert har hørt fra blant annet supra.
++++++
Har med dette rundt 325hester og 520nm
Toppfart; N/A.. over 280 hvertfall
Våren 2008 gikk jeg til innkjøp av en splitter ny Aprilia RS 2007! Siste solgte '07 i Norge. Angrer ikke ett sekund.

Den til Venstre som dere sikkert skjønner.
Qvarnan er forøverlig min fetters.
Gjort med sykkelen:
-Xenon 4300-55w
-Spesial akkert i audis nye hvitfarge
-Rave 1
-Fp-anlegg
-Fikset skiltopphenget
-7mm hvit-reflect rimtape
-Dekkpenn
-"Daniel" klistremerke på kåpeglasset
-Nye styrevekter
-Noen custom decaler
-Blått parklys
-Tankpad
-Iridium plugg
-NON O-ring Gullkjede, forsterket
-Byttet slitedeler som kjede/drev,dekk osv.
Sykkelen ble kjøpt og registrert 03.02.08. Den var den gang svart, men i ettertid etter en velt har jeg lakkert den om til hvit.
har fått mange spørsmål om hvorfor jeg ikke kjøpte meg hvit sykkel med en gang. Jo, det skal jeg fortelle deg.
Jeg hadde en velt tidlig på sommeren 08, som ødela venstresiden. Og fant fort ut at kostnadene hadde blitt like store, om ikke større enn kostnaden ved å fikse og lakkere opp de skadede delene. Ente med at jeg hel lakkerte sykkelen på en proft lakkeringsverksted. Bortsett fra venstre sidekåpe, som ble kjøpt ny.
Men alt i alt, så liker jeg sykkelen MYE bedre i hvit enn i svart! Er nok den eneste i Norge som har det utseende.
Kjøpt meg Xenonlys også;

http://www.youtube.com/watch?v=7rtCvhEr28I
Målet var jo å ha en sykkel som ingen andre har, og som skiller seg ut. Har jeg nådd målet? Ja, delvis. Men forstatt mye småpirk som gjenstår. Har jo oppnåd å få den til å se spesiell ut, samtidig som at den har den orginale "looken", noe jeg er svært fornøyd med! Er ikke pent om det blir for mye dilldall heller.

...hadde vært enda råere om du hadde skaffet deg tankpaden med løve hodet på 

faktisk ikke av en eller annen grunn. Skal få fiksa det