Har en Aprilia ETX som jeg henta sommeren 2008. Den har 17/45 dreving, 30 dellorto forgasser, et annet luftfilter og mitaka erstatnings sylinder. Får bare 110km/t på den sånn som den er nå. Får toppfarta i 4 giret. Når jeg girer til 5 detter den på turtallet og ned til 80/90 med en gang.
Hva kan jeg gjøre for å få den til å gå fortere?
Hvordan få større toppfart?
Hvordan få større toppfart?
1998 Aprilia ETX 125ccm
- Rider on the storm
- Mekaniker
- Sted: austevoll
Re:
The two-stroke syndrome is unsolvable. You can´t fix it, but you can learn to live with it.
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
-
OleKristianS
- Fersk
- MC: Aprilia rs 125 GP1 04mod
- Sted: Karmøy/Rogaland
- Kontakt:
Re:
Trenger ikke dreve enda tyngre enn det han har nå, han klarer jo ikke bruke 5giret engang.
Men prøv og få tak i ett brukt FP anlegg, eventuelt ublomber det du har.
Men prøv og få tak i ett brukt FP anlegg, eventuelt ublomber det du har.
Ja, sant nok det. Er det noen spesielle som er bedre enn andre som passer min sykkel da?
Anngående dreving, Hva burde jeg ha da? Kommer ganske fort opp i fart med den jeg har, men det jeg savner er siste trykket slik at jeg får litt mere enn 105/110km/t. Drar fra de fleste som har lett sykkel her jeg bor. Det skal bare mangle, det er jo yamaha de kjører.
Men de drar fra meg opp mot 100km/t.
Anngående dreving, Hva burde jeg ha da? Kommer ganske fort opp i fart med den jeg har, men det jeg savner er siste trykket slik at jeg får litt mere enn 105/110km/t. Drar fra de fleste som har lett sykkel her jeg bor. Det skal bare mangle, det er jo yamaha de kjører.
Men de drar fra meg opp mot 100km/t.
1998 Aprilia ETX 125ccm