Har jo vært på forumet her helt siden jeg kjøpe sykkelen så begynner å bli en stund siden! Kjøpte sykkelen i 2007 på sensommeren.. Fikk den i september 2007, så ble jo noen turer før jeg måtte sette den inn! Så kom 2008 da det ble mye kjøring både før og etter lappen kom i boks!
Sykkelen har fungert utmerket bortsett fra no småtteri som har blitt ordna. Den er original inntil videre, har et Gianelli anlegg liggende, men vet ikke om jeg skal selge det eller bruke det selv
Styling har det heller ikke blitt så mye av, rimtape, kappa skiltoppheng(skal kappes mere), lakkert barends. Mulig det blir no mer! Kommer an på om jeg selger sykkelen og økonomi osv

Desverre har sykkelen hatt støttevelt. 2 ganger!
Så noen bilder.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lenge siden det har skjedd no.
Har satt på Evotech-Performance sitt skiltoppheng og nå står sykkelen uten bakdekk pga dekkbytte.
Slenger ut noen bilder av prosessene:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tenkte jeg kunne lage meg en liten worklog jeg og, blir ikke store greiene, men litt.
Ting som skal gjøres:
- Effektanlegg
- Heve eksosventilen
- Få lakkert hekken
- Sette på ny rimtape
- Nye barends
- Kanskje nye drev og kjede
- Nye stickers til hekken
Vet ikke om dette er alt, men mere husker jeg ikke :P
Update 1!
Fått montert på effektanlegget. Gikk helt reint med 145 dyse og nåla på topp

Update 2!
Deretter skrudde jeg den igjen fra hverandre for å heve eksosventilen og stille den inn. Rimtape og polering ble det i samma slengen
Søte lille heveklossen min

Dyser -.-

Rimtapen

Og slik ble den for denne gang

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Honda MT5 94' :
Vintepeden!(Og en del ellers og!)
-Malossi 44,5 sylinder
-Dellorto 21
-Carbonreeds
-Uplombert svane
-Random powerfilter