Er riktig nokk lenge siden jeg har gjort noe endring eller uppdates på denne tråden. Vill kalle det et prosjekt pga så mye som måtte gjøres med den, så nå er den strøken teknisk og utsende står for tur! Sykkelen har stått i deler siden feb(Da jeg fikk den) I mellom tiden har jeg byttet ut deler og gjort en god del endringer med sykkelen! Nå står lakk for tur. Driver også og leter etter 99-06, 06-08 felger. Da jeg syntes disse er mer stilrene. Så vist du har noe av int så rop ut !
Setter opp en liten liste nedenfor hva jeg har gjort med sykkelen så langt og kommer til og gjøre
- Nytt Tenningslåssett.
- Ny pasasjer sal.
- Nytt kjede.
- Nytt drevsett.
- Nytt høyre speil.
- Ny støtte med feste. (Skal på sveising til uken)
- Nytt bateri.
- Ny clutch (Tidligere eier)
- Ny bakdemper (Tidligere eier)
- Nye blinklys.
- Nye kåpeskruer.
- Nye Metzeler dekk.
- Ny girsjalte.
- Nye passasjer fotvilere.
- Ny baksjerm.
- Ny tennplugg (Ngk BR10EG)
- Nye eksosfjærer.
- Nye eksospakninger.
- Byttet girolje.
- Byttet kjøleveske.
- Sandblåst og varmlakert eksosanlegg.
- Lakert framfelg.
- Lakert callipere.
- Lakert vindskjerm.
Jeg har STORE planer for sykkelen framover!
Skal bli flinkere med uppdates osv.
Før:

Nå før lakk:

Har nå fått på 02 felger og ny bremsecaliper, xenon, og masse smådeler!:) Er kun nye bakfelgen på bildene. Lakering blir det ikke noe av på en stund

Leter etter et likt som det andre 98 mod speil, Syntes de er finest:) Har noen 04 speil liggendes men syntes ikke de klær sykkel like godt.
Brukte kun på ramma og felgene på litt avstand, grunnet mye olje søl og drit der . Uansett er det ikke farlig med lakken da den snart skal av
)
Gratulerer med ny sykkel. Har du noen andre planer enn å lakkere?