Jeg har lett uendelig mye på nettet etter solosete til RS125. Jo mer jeg har lett uten å finne noe, jo mer irritert har jeg blitt - som igjen har sporet meg til å lete enda mer. Har til dags dato ikke funnet en eneste en som er istand til å levere solosete til RS125. Det nærmeste jeg har kommet, er racingenheter hvor alt fra tanken og bakover er støpt i en del. Men dette var før jeg endelig fant en i det engelske Aprilia forumet. Han hadde postet noe for lenge siden som tydet på at han skaffet slike. Sendte en PM til fyren. Han hadde ikke besøkt forumet på 2 år (!), men hadde fått med seg PM'n min. Han postet i dag en ny tråd hvor han sier at hvis interessen er stor nok, kan han lage noen soloseter. Ut i fra interessen allerede i tråden hans, tipper jeg han setter igang og lager nye soloseter uansett.
Visstnok skal dette passe til både RS50 og RS125 årsmodell 99 til 06. Man tar av panelene rundt den bakre salen, fjerner den bakre salen og så skal solosetet være bare å skrue på plass. De leveres med blank svart overflate. Han vil ha £60 (Kr 596,- i skrivende stund) pluss porto. Det synes jeg ikke er noe å si på. I tillegg kommer avgifter, hvis pakken ikke slipper igjennom tollen ubemerket.
Er du interessert, meld din interesse i . Men er interessen her i Norge så stor som jeg kan tenke meg den kanskje er, burde vi gå sammen først i denne tråden slik at alle som er helt sikre på at de vil ha poster her, og når vi er noen stykker, så kontakter vi fyren felles og bestiller samtidig mot at prisen senkes med f.eks. £10. Jeg skal ihvertfall ha en. Hva sier dere - skal vi gå sammen her først så vi kan prute litt? Blir for sent å prute hvis alle poster i tråden hans først. Men hvis vi kan sende ham en PM og si at vi er 5 som kjøper mot at han selger for £50, blir saken en annen.
Vet du om andre med RS50/RS125 som kan være interessert i solosete, enten her i forumet eller andre steder, er det fint om du tipser dem om denne tråden. Jo flere vi er, jo enklere er det å prute.
Her er bilde som viser hvordan det ser ut:

Men jeg ville ikke stolt på de der.. Jeg har prøvd og handla solohekk til min 04 hos de gutta før og da jeg skulle legge inn en bestilling fikk jeg aldri svar, og de svarte veldig tregt når jeg spurte om forskjellige ting.