Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Ser ikke ut som om det kommer noen flere forslag til logo så jeg slenger opp en avstemning på disse som er kommet inn, så får heller bytte senere hvis det kommer noen bedre, for denne som er nå er skikkelig dårlig.
Går det an og få nr 3. men med det som står på nr 4.. Det som står i nr 4, altså "Aprilia Community - Norges største aprilia forum" i små bokstaver, også der det står community, kan være samme fargen som der det står "forum" på nr 3 ?
søren så dårlig forklart;P
om du ikke skjønner skal jeg prøve og skrive d en gang til
Helt enig maua! Var stili med de to fargene på fonten i nr. 3. Også fonten var fin, spesielt bare med små bokstaver.
Får en kamerat på besøk senere som kan litt Photoshop, så kan be han lage det til slik jeg synes er finest, selv om det blir vanskelig å forklare hehe
Men kan den som har laget nr. 3 si meg hvilken font som er brukt?
Be back later!
Sist redigert av 2bb1 den 27 okt 2006, 16:04, redigert 1 gang totalt.
Fant den gamle logoen...
But i've got a confession to make. Jeg brukte rundt en time på å fikse denne sammen i paint. Det verste er at jeg har ikke laget delene en gang, bare satt de sammen. Sykkelen du ser der er hentet fra spillet Tourist Trophy (spillet der Robin vant sin moderator tittel ved å "knuse" meg ). Her har du hvertfall noe...
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.