Jeg var og hentet den tirsdag 24.03.09 på Monsterbike i drammen og startet sesongen med og kjøre noen timer før jeg tok kvelden, og jeg kan ikke si meg mer fornøyd med en sykkel en jeg er med min RS.
Men allerede har jeg noen spørsmål og det kommer mange flere spørsmål som hovedsaklig hjelper meg selv og kanskje hjelper andre med samme problem.
Prøv og hold tråden så ryddig som mulig, siden det er og kommer mange spørsmål.
1. Hvor mye Olje skal det blandes i? Feks i 1 liter? Glemt hva han på monsterbike sa siden jeg var så gira på og se på min flotte sykkel
2. Den bensing bryteren på sia, skal den peke opp, ned eller?
3. har lagt merke til noe litt rart, når jeg startet den og kjørte gikk den stille og uten noe vibrasjoner, men utover litt kjøring begynte den og vibrere en god del samtidig så den bråket mere ifra motoren, laget litt rar lyd?
4. Hvor mye bruker en original rs på mila og hvor langt kan du kjøre på full tank? Sånn ca.
5. Trudde jeg skulle vre litt voksen og kjøre originalt, men trur f... at når jeg får råd blir det litt trim
Har lyst på FP-Annlegg, kutte CDI, Større dyse så klart, tennplugg, powerfilter, noe mere som er greit og ha, skal ikke ha sylinder og alt for mye, men blir den mye bedre i fart, aks og sånt? Vil den bruke masse mer bensin og olje? PS: sykkelen gikk bra, ikke noe på det 7. Noen forslag til åssen farge som passer til Rimtape, div skruer, kjede, osv...?
Mer spørsmål kommer
Carboy

å vist du skal trimme så kan du lese denne guiden her;