Nå har rs min (04 rs 125) stått i ro i 2uker grunnet jeg har vært på ferie!!
Nå starter den ikke! Først fikk jeg start på den, så sto den og gikk i et per minutter, så skulle jeg ut å kjøre litt! Når de fikk litt turlall ca 4-5000 så stoppa den!!! Etter dette fikk jeg ikke startet den!!!Jeg har byttet bensinen, bytet dysa, satt opp nåla, skjekka bensinslangen! Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! (Detter skjedde med kompisen min og)
Hjelp meg om noen vet hva som kanskje er feil.
PS.
Prøvde å se inni gasseren når jeg prøvde å startet den, det virket ikke som den fikk bensin, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre?
Takk for alle svar!
Hjelp (rs125)
Hjelp (rs125)
Suzuki rmz 450
Re: Hjelp (rs125)
sjekket bensinkranen? prøv å ta litt bensin nedi sylinderen
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Du så inni gasseren når du prøvde å starte den?
Prøv å trillstart mer ellers kan du prøve å helle litt bensin nedi sylinderen. Sjekk gnist(og se om den er veldig sotet) før du heller nedi bensin.
Prøv å trillstart mer ellers kan du prøve å helle litt bensin nedi sylinderen. Sjekk gnist(og se om den er veldig sotet) før du heller nedi bensin.
Jeg har skjekka krana, der kommer det bensin ut, jeg kan skjekke pluggen i morgen! Når dere sier ta bensin nedi sylinderer, mener dere da at jeg skal skru av toppen og helle litt nedi?
Når jeg så i gasseren så tokk jeg av flitret og lyste inne fra der sete skal stå, det virket ikke som den fikk bensin!
Jeg prøvde å trillstarte den og, det gikk ikke!
Når jeg så i gasseren så tokk jeg av flitret og lyste inne fra der sete skal stå, det virket ikke som den fikk bensin!
Jeg prøvde å trillstarte den og, det gikk ikke!
Suzuki rmz 450
Du skrur ikke av toppen nei, du skrur bare ut tennpluggen. Easypeasy:) Fordel å sjekke at pluggen gir gnist først:)
Kansje du bør rense forgasseren da?
Kansje du bør rense forgasseren da?
oki!! Gjør det i morgen!!!
Renser forgasseren, hva mener du, jeg har byttet dysa og tatt opp nåla, det lå ikke noe dritt der!
Renser forgasseren, hva mener du, jeg har byttet dysa og tatt opp nåla, det lå ikke noe dritt der!
Suzuki rmz 450
hmm. Jeg regner med du har original gasser og den kjenner ikke jeg til. Men jeg har ett filter på min 34mm. En skru som du skrur ut og da er det et filter på den:)
Ååh. Der er en skru ved siden av der bensinslangen går inn. Ikke lufteskruen (den som stikker ut), men den andre nede til venstre for bensintappen. Skru ut den og rengjør filteret 
oki, takker så mye
Bunnkaret på gasseren den nippelen på den, skal den ut til utslag eller?
Bunnkaret på gasseren den nippelen på den, skal den ut til utslag eller?
Suzuki rmz 450