Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Hei, føler at Rs`n min ikke står helt trykt på støtta. Er en 2007 mod. ;-) Føler liksom at den står å vingler på en måte. Er det noe jeg kan gjøre eller en støtte jeg kan kjøpe for at den skal stå stødigere. Og hvor mye koster dette eventuelt ?
Takk for svar
Aprilia Rs125`07 Black <3 FP-potte og Rave1 er montert )
Er ikke helt sikker på hva du kan gjøre med dette, men det jeg pleier og gjøre før jeg går fra sykkelen er og dra støtta litt ut fra sykkelen med foten så den for en brattere vinkel å hviler mest mulig på støtta. Vis ikke du er god med sveise apperat, kan du jo muligens søke deg litt rundt på ebay og se om du finner en støtte med en bredere fot fra eventuelt en annen sykkel.. tror du kan få tilpasset de fleste
Har selv dette problemet, den velver nesten om den står på flatt underfate, støtta er rett og slett for kort og er det eneste på sykkelen som suger, men går det og kjøpe en lengere støtte?
har samme problem med min. må sette en plankebit under. ser jo dessverre nesten ut som en derbi støtte. er vel kanskje noen på forumet her som selger en støtte da. jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg ny værtfall
HåkonR: Har du fikset dette nå? Er liksom kjedelig og måtte finne en tykk trebit vær gang du skal sette sykkelen på støtta, føler meg aldri trygg på og gå ifra den på skolen osv...
DuNkiller: Er dette originale støtta eller er denne lengere?
jeg kunne vært intrisert i en støtte som det er sveisa på en extra bit men vil gjerne se bilde først kunne ikke lagt ut et bilde åssen det blir seendes ut?