Jeg kjøpte den fra en i trondheim. Da hadde den gått 6000km. Den var 100% orginal. Til og med cdi sperra var der. Han hadde styla den en del fra før.
Han hadde satt på:
Ny lykt
Racing gitter
Ny skjerm (KTM)
Tatt av 2 hvite skilstremerker
blåe ventilhetter
Ny lykt
Carbon blinkers.
Dagen etter jeg hadde fått den tok jeg cdi-sperra.
Etter jeg hadde kjørt en liten stund med dette så fikk den en giannelli annlegg. Dette fungerte svært bra. Dyset opp til 125. Luftfilterplombering ble også tatt.

Så gikk det vel noen måneder, jeg fikk kjøpt en rimelig eksosventil av TDK her på forumet også kjøpte jeg styringsboks av TR-Hallen.
Denne pusset jeg opp igjen. Renset bladet og smurte hele ventilen mange ganger før den ble tatt i bruk. Så gikk det noen uker, den ble solgt for 2500kr. Jeg kjøpte meg igjen en ny og (bedre) eksosventil. Skuffelsen var stor når jeg fikk den. Den skulle være så god som ny. Den var utslitt!. Etter mye bråk med selgern fikk jeg igjen pengene mine
Så kom loffen (Marcus) med et bra tilbud! 2500kr for en 100% ny eksosventil. Kjøpte denne med en gang og satt alt sammen igjen. Sykkelen gikk som en drømm
Etter dette ble det noen små forandringer.
Så til vinterprosjektet
Skal gjøres 1
Gjort 2
Bestilit 3
Kjøpt 0
Bytte drev og kjede 3 (pm-salg)
Nye reeds 3 (pm-salg)
Div. nye klistremerker 3
34mm dellorto gasser 0
Innsug til 34mm gasser 3
Nytt sidedeksel 1
Nye dekk 1
polere 1
Fikse lyddemper`n 3
Renske el.eksosventil 1
Kansje skifte hjullager 1
Sette på den orginale lykta igjen 1
Bilde av 34mm gassern:

Rave 1

Slutt på praten: Utgangspunktet

Nesten ferdig lyddemper. Skal ikke ha det store aprilia merke på den. Skal ha et lite merke med aprilia racing for å skjule hullene etter den første merke
Til slutt:

Update:

Den nye hjelmen min, kjøpte den var uærlig kjøper. Han så noen få merker helt bakerst. Når jeg fikk den var det merker (dype) alle steder.

Fått nytt drevsett med did kjede
Reeds
Smådeler til tanken
Update kommer når innsug kommer fra tr-hallen.