Tenkte derfor det var fint å begynne med å lage en tråd om meg og sykkelen.
Jeg bestemte meg tidlig for å kjøpe meg en lettsykkel, og da jeg fikk en hau med penger på konfirmasjonsdagen, tok det ikke lang tid før jeg kjøpte meg en sykkel.
Jeg kunne svært lite om sykler da (var jo bare 14 år ><), men jeg falt for en aprilia rs som jeg fant på autodb. Da jeg kjøpte sykkelen visste jeg svært lite om vidunderet jeg hadde kjøpt.
Da jeg skulle kjøpe sykkel, var svært bestemt på at jeg skulle ha meg en original sykkel, slik jeg holdt meg på lovens side. Da jeg skulle hente sykkelen hadde eieren skrudd sykkelen original til meg, etter mitt eget ønske, men jeg fikk også med meg ett fp-anlegg...
Jeg lærte meg raskt å kjøre sykkelen, og etter jeg hadde hatt den i noen måneder bestemte jeg meg for å sette på fp-anlegget.
Da jeg tok den første turen med fp-anlegget ble jeg svært skuffet. Sykkelen gikk dass, og den ville ikke drage noen plass på registeret. Jeg sjekka fortvilt alle skruene, og passa på at det var tett i koplingene.
Så prøvde jeg meg en gang til, jeg kjørte rundt i gata mens kameraten min sto å så på. Nå dro sykkelen noe bedre med litt turtall. jeg putret fortvilt rundt på 7600 rmp forbi kameraten min (sykkelen ville ikke dra over). Men så plutselig rykkte sykkelen noe så inni H#%"#%! jeg holdt på å flyge av (holdt meg bare fast med en hånd).
Og det var her min Aprilia karriere startet for fullt. Jeg stoppa med kameraten min, og hadde det feteste gliset. Han hoppet på og vi kjørte rundt i byggefeltet. Da vi kom til en oppover bakke skulle jeg demonstrere dette jæklige kicket for ham, ga gass og ventet på at det skulle komme. Så rykkte sykkelen noe så inni H#%"#%! igjen. kameraten min holdt på å flyge av, og siden sykkelen var baktung så letta forhjulet. Vi stoppa sykkelen, satt oss ned og haukfliret i flere timer =P.
Jeg var strålene fornøyd, og hadde aldri forventet dette av sykkelen min.
I senere tid har jeg skaffet meg RAVE-1 og JollyMoto, jeg har også kjøpt meg ett powerfilter på biltema (ser syyykt rått ut! Kjøpte det for kosmetikkens skyld, ikke effekten =p)
tar godt vare på sykkelen, gir den mye kjærlighet. Pusser og gnikker på den med stor glede hver helg det er finver
Har hatt noen riper helt nede på sykkelen og litt andre småting på kåpene, så jeg ville lakke den oppigjen. Hadde litt penger på kontoen,men trengte mer. solgte fp-anlegget og fikk nok penger. Så nå har jeg en nylakket sykkel
... så da var det bare lappen igjen, håper på å få den 18. mai (har bursdag i desember og har derfor ikke fått tatt den før)slik så sykkelen ut da jeg kjøpte den :

Så satt jeg på rimtape:

Solgte fp-anlegget og lakka sykkelen oppigjen, fikk igjen kåpene på tirsdag den 28. april + at jeg besto teorien med bare 2 feil den dagen

Kåpene var svært støvete da jeg fikk dem igjen, som dere tydeli ser her! men likevel glinsa sykkelen mye mer enn det den gjorde før da jeg polerte den, og det er rått!!!

på torsdag satte jeg å to kompiser på klistermerker

Er altfor lenge siden noe har skjedd her, så legger ut noen bilder fra i sommer

Det skal sies at jeg har ett lite prosjekt pågang med dashen... kjøpte nytt speedometer i sommer, men det var ikke helt plug & play. Så jeg har bestemt meg for å lage en ny dash av aluminium og legge carbon over den

men det var jo så sykt arti