Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Det er nok ikke noe dårligere kvalitet, ettersom det er samme sykkel. Ville nok kjøpt en utrimma sykkel, ettersom det er litt for mange som ikke vet hva de skrur på. Så det er veldig opp og ned på sykler/personer egentlig. Personlig, ville jeg valgt utrimma. Å trimma selv Noe jeg også har gjort. Da vet jeg hva som er gjort
Aprilia RS 125 - Black - 2006 Honda Rebel 125 - Black - 1999 Honda Camino 50 - Red - 1984 ( Til Salgs ) X: CPI Crab RS50,Xinling QT50-B
Du kan godt kjøpe trimma, bare eieren vet hva han har gjort!! Dyse, oljepumpe osv! Hvis du kjøper utrimma koster det jo mer penger og kjøpe trimm seinere som du sikkert vill ha!
Man trenger ikke stille oljepumpe når man bare har på effektanlegg, så ikke noe som trekker ned der i alle fall. Når han bare har effektanlegg så har det ikke så mye å si på hvor mye peiling eieren har, for dette er utrolig enkelt å gjøre, selvom man ikke har skrudd motor før. Er heller ikke så mye man får gjort feil når han sier han har skiftet dyse.