DJThorbio

Her kan du ha din egen tråd, med en presentasjon av sykkelen din; hvor lenge du har eid den, hva du har gjort med den og selvfølgelig litt generell informasjon eller om du sitter med noe annet på hjerte. Legg selvfølgelig med MANGE bilder! Dette er også stedet for arbeidslogger.
DJThorbio
Nysgjerrigper

DJThorbio

Legg innav DJThorbio » 25 mai 2009, 17:06

Da var det vel på tide at jeg lager en tråd om sykkelen min også :D
Jeg kjører da rundt på en av aprilias deiligste sykler, RS 125 :) Det er litt kjip at det ble 1998 modell, men det er forsåvidt greit;)
Jeg kjøpte sykkelen av en ved navnet birger, rundt ski(akershus) området den 23.4.2008:) Sekundet jeg satt meg på den og startet den var det som å få orgasme:D
Jeg var forelsket! Første prøvetur var ikke lang, men lang nok til å kjenne på kreftene i den. Sykkelen ble altså med hjem i bagasjen på en hundai h100 samme dag :D
Jeg satt å koste meg i bilen hele veien hjem, og det er jo egentlig forståelig :D hehe:)

Bilde
Dette var morgenen etter at vi kjøpte den:D

Bilde
Dette er da også morgenen etter at jeg kjøpte den :) Bare med meg oppå da :D

Som ganske mange andre har det jo skjedd både litt av hvert med sykkelen :( Jeg husker vel best at den brant... Bokstavelig talt BRANT! Det var en dag som alle andre dager, helt til jeg fant ut at jeg bare skulle en svipptur ned til byen for å fylle bensin... På bensinstasjonen stelte jeg meg på pumpe seks å begynte å telle pengene jeg hadde. Jeg husker enda at det var 63,50! Etter noen sekunder ser jeg en fyr fra skolen, som jeg hadde blitt kjent med uka før, kom bort mot meg. Det var jo greit nok. Så spurte jeg han om han hadde en sigg å bomme bort, og det fikk jeg, og satt den på øret, siden jeg også skjønner at man ikke skal røyke ved pumpa :D Men så viser det seg jo at han fyren er helt forbanna idiot og begynner meg å leke med en veldig laighter!!! Det endte jo med at han holdt den over tanken mens pumpa sto på full gass, og klarte søren meg å trykke inn knappen på den!!! Det endte jo selvfølgelig med at flammen sto opp i taket, mens jeg satt oppå denna forbanna sykkelen, så jeg river ut pumpa fra tanken og går jo inn i sjokk, og begynner å slå håndflata på tanken, men det sier seg jo nesten selv at det ikke funka, så jeg lempa meg av sykkelen og den deisa rett inn i kanten ved pumpå og løper rett bort til idioten som søren meg bare står der å ser dum ut, og døtta han så han tryna bakover og ble sittende der en stund. Videre så bare reiv jeg av meg jakka og løp inn på statoil og skriker ''DET BRENNER!!'', men da var allerede en i butikken på vei ut med brannslokkern og fikk slokka det før det ble for mye skade.

Han idioten som tente på den sto å grein når jeg møtte han 20 min seinere og ba meg om å ikke ringe foreldra han og ikke blande inn snuten, men så sinna som jeg var, burde det være det minste problemet hans! Når jeg endelig kom meg hjemmåtte jeg jo si det til fatter og han ble ikke noe blidere kan du jo si, og ringer rett til foreldra hans og forklarer situasjonen. Til slutt fikk vi ordna en avtale, nye deler ble kjøpt og vi fikk penger. Hale 18000 Tusen veldig sure kroner.

Litt bilder fra brannen:
Bilde
Bilde
Bilde

Men det er heldighvis i orden nå da :D Etter det har jeg bare hatt en bitteliten tur i asfalten, som ikke skapte store skadene... Kan legge ut bilde av det i morra ;) Men nei, nå kan jeg jo ikke det, siden noen har vært så veldig idioter å bøffa sidekåpene mine...!

Som kanskje mange andre har jeg vært i en periode hvor jeg skulle ha på masse neon og styr, så jeg fiksa på no katoder under salen osm egentlig var veldig kult, men converteren gikk i stykker etter en uke, og det ble fjerna igjen... Andre gangen jeg prøvde satt jeg rødt helt foran ved displayet, men var heller ikke veldig vellykka :( men det var selvfølgelig kult så lenge det varte da :D

Blå katode under salen:
Bilde
Kommer av de røde også, men har dem ikke på pc'en akkuratt nå;)

Det var vel egentlig det meste som han skjedd med sykkelen min, så jeg bare rasker sammen alle bildene jeg har og plotter de inn etterhvert;)

Håper du syns det var en grei beskrivelse da;) Takk for meg :)

Altså! Nå har denna sykkelen vært med på mye dritt ass :', Jeg klarte søren meg å fikse så den ikke ble kondemnert allikevel :g MEN! Det er det beste som har hendt på lenge! Og kjenner du meg, VET du at det faktisk er det! :g
Sist redigert av DJThorbio den 13 okt 2009, 20:31, redigert 7 ganger totalt.
Thorbio!
Aprilia RS 125 '98 Replica! Ble ikke kondemnert allikevel :g

[x]RS 125 '98 Replica->

[x]Honda MT5

Brukeravatar
KneeDragger
Gold
Sted: Asker

Re: DJThorbio

Legg innav KneeDragger » 25 mai 2009, 17:10

Velkommen til forumet, sleng ut noen bilder så blir det supert! :p
Aprilia rs125 - 06mod - Black Edition

Brukeravatar
Slugg
Bronze
Sted: Halden

Legg innav Slugg » 25 mai 2009, 22:26

Utrolig fin sykkel du har! litt trist akuratt det med brannen, men du har fått fikset den igjen da, toppers! ;)
Audi 80 93 mod. turbo prosjekt
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X

Brukeravatar
SJ92
Støttespiller
Sted: Drammen
Kontakt:

Legg innav SJ92 » 25 mai 2009, 22:34

Fin fin sykkel det der :D

Er ikke greit når folk ikke tenker lenger enn til nesetippen...
Bilde

Sindre
|x| aprilia '03 SBK
98' Honda CB600F Hornet, et ord, Ubeskrivelig <3
aprilia '07 Spains nr. 1 :D

Brukeravatar
Berg
Bronze
Sted: Nord-Trøndelag, Stjørdal, Lånke.

Legg innav Berg » 25 mai 2009, 22:37

Fin sykkel ja :)
Tror jeg hadde reagert nogenlunde likt som deg vist en idiot hadde lekt med lighter så sykkeln min hadde tatt fyr!
Bra du fikk ordna opp det og fikset den da :D

- Aprilia RS 125 1999 Modell.
- Yamaha DT 50 (herjemoped)

Brukeravatar
AndyCandy
Silver
Sted: Bjerke, Oslo.
Kontakt:

Legg innav AndyCandy » 26 mai 2009, 01:57

Hehe, morsom historie da :D Det skal du ha! Hadde nok tent på han og huset hans.
Men fin sykkel du har! ;)
Aprilia RS 125 - Black - 2006
Honda Rebel 125 - Black - 1999
Honda Camino 50 - Red - 1984 ( Til Salgs )
X: CPI Crab RS50,Xinling QT50-B

Brukeravatar
jaantoore
Gold
Sted: Eide i Møre og Romsdal
Kontakt:

Legg innav jaantoore » 26 mai 2009, 06:51

Såg fin ut sykkelen , men kunne tenkt meg flere bilder fra hvordan den ser ut nå! :D
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Bilde

Brukeravatar
Øystein G
Bronze
MC: Aprilia Rs125 '07 Black
Sted: Beitostølen
Kontakt:

Legg innav Øystein G » 26 mai 2009, 21:10

Kjipt med brannen, men bra du fikk penger og alt da.
Trur jeg først hadde slokka brannen også klint til han fyren så han ikke hadde hadde lyst til å reise seg opp på en stund for å si det sånn.
Hvor mye på sykkelen ble ødelagt i brannen?

Ikke noe galt i å ha 98 mod, de kan faktisk bli veldig råe. Liker også hekken på den bedre enn de etter og opp til 06.

Legg ut noen bilder av hvordan den ser ut nå da.
Bilde
Fp ++

Brukeravatar
DanielJohansen
Verdensmester
Sted: Moss, Østfold

Legg innav DanielJohansen » 26 mai 2009, 21:16

svarer for han.
Det var hovedsaklig tanken,venste sidekåpe, front kåpa+glasset som ble ødelagt, og masse små ledninger.
[x]Aprilia RS 125 '07 white FP !

Audi S4 2,7 Bi-Turbo - 325 hk - Quattro!

Gå tilbake til «Din tråd»