Jeg lurer på om man må ha rave for og kjøre en rs 125? Snakkes med Ams( motorsykkel forhandler) om noe diverse ting å da nevnte han at jeg måtte ha eksosventil ellers så ville den sjære seg innen 3000. dette hadde han opplevd så mange ganger osv.. Er dette sant? Jeg skiftet sylinder for 300km siden og det var bare et blad som var der. Jeg satte på plass bladet slik som det var på forrige sylinder. Er det trygt og kjøre eller?
Takk for alle svar
Rave??
Re: Rave??
Da er nokk den originale fastlåste eksos ventilen du har puttet på igjen, Er ingen fare og kjøre med denne ettersom jeg forstår? Rave inebærer trim
Åltsa sykkelen din blir `trimmet`vist du setter på rave.
-Aprilia Rs 1998 FP
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
Ah! Det var bra:P Jeg har ikke rå til å sjære den igjen:P
Har ikke turt å bruke den siden han sa at dem brute og sjære seg :P
Men når jeg skiftet sylinder så var den vanskelig og få ut fra den gammle så jeg brukte litt makt. den var litt skadet i kantene men har pusset å slipt den til så den er glatt og fin. den går fint inn og ut av plassen sin og sykkelen går veldig bra. Hadde den gått bedre om den va helt normal?
Har ikke turt å bruke den siden han sa at dem brute og sjære seg :P Men når jeg skiftet sylinder så var den vanskelig og få ut fra den gammle så jeg brukte litt makt. den var litt skadet i kantene men har pusset å slipt den til så den er glatt og fin. den går fint inn og ut av plassen sin og sykkelen går veldig bra. Hadde den gått bedre om den va helt normal?

- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
Eksosventilen bruker å sette seg ganske godt fast om den har stått i lenge.
Er ikke farlig å kjøre med den eksosventilen du har, men husk likevel å varme opp sykkelen godt før du drar på og kjør på skikkelig olje.
Er ikke farlig å kjøre med den eksosventilen du har, men husk likevel å varme opp sykkelen godt før du drar på og kjør på skikkelig olje.
Husaberg FS650!
Toita Celica GT4
Sierræva 92'
X: Aprilia RS125 Rossi Replica 1999'
X: Aixam Mega 400ccm mopedbil 2000'
X: Yamaha Aerox 2002'
X: FP Aprilia RS125 2000'
Toita Celica GT4
Sierræva 92'
X: Aprilia RS125 Rossi Replica 1999'
X: Aixam Mega 400ccm mopedbil 2000'
X: Yamaha Aerox 2002'