Oppkjøring
Oppkjøring
hadde oppkjøring idag, og sikkerhets skjekken og alt gikk kjempebra, alle øvelsesne i kjøregården gikk bra untatt unnamanøver øvelsen, den missa jeg litt på og strøk med en gang. Kan sensor gjøre dette egentlig? ALLE de andre øvelsene gikk veldig bra og fikk skryt av dem, men missa litt på den siste. Og stryker med en gang, kan han virkelig gjøre dette ?
(((((
Re: Oppkjøring
Nei ;SS Jeg fikk jo ikke vist han at jeg kunne kjøre ;(
Ehmm... Du sier du greide alt bra unntatt en, hva feil var det du gjorde? Om det ikke er noe drastisk så skal han eller hun la den kjøre i trafikken og se da! Det er jo vurdert helhetlig! Kjøregården er i utgangspunktet bare for å vise at du er trygg nok til å la deg kjøre i trafikken!
Sist redigert av Vintager den 12 jun 2009, 23:37, redigert 1 gang totalt.
What the...
Tror ikke det skal være mulig hvis du ikke gjorde noe helt sykt feil da?!
What the...
Ja, men det er vel nesten ikke mulig å feile der såpass drastisk da? Man har hatt kjøretimer og sånt jo! Hva var det du gjorde feil da?
What the...
Jeg skulle gjøre den unnamanøver øvelsen, med å følge en hvit strek, med en skarp sving i fart. Jeg fulgte den delevis, og stoppet der jeg skulle, jeg prøvde 2 ganger, jeg var ikke helt fornøyd selv og det sa jeg til han. men han strøk meg, selv om han sa at alle de andre øvelsene gikk bra.
skjønner ikke at han strøk meg siden jeg klarte alle de andre øvelsene bra..
Det syns jeg bare var dårlig gjort! Hadde han mensen eller?! Om du greide det bra de andre øvelsene, men ikke altfor bra på den ene, så skal jo det bli vurdert på helhet da!!! Jeg hadde klikket på stedet jeg azz! Hva sa kjørelæreren din?!
Det var mye jeg dreit meg ut på også, som den sikkerhetskorta. Sensoren sa jeg dreit meg ut på den! Men hun strøk meg ikke fordet!
Det var mye jeg dreit meg ut på også, som den sikkerhetskorta. Sensoren sa jeg dreit meg ut på den! Men hun strøk meg ikke fordet!
What the...
Kjørelæreren min synes det var rart at han strøk meg pga. det. men er ikke mye vi kan gjøre, hjelper lite å klage egentlig... nå må jeg vente en ny mnd, også nå som finvære kom frem og alt
søren jeg er skuffa

Du får kjøre og kjøre og kjøre! Nå vet du hvordan kjøregården er så øv på det! Så får du lykke til, til neste gang!
What the...
Skjønner deg godt jeg ass 

Sindre
|x| aprilia '03 SBK
98' Honda CB600F Hornet, et ord, Ubeskrivelig <3
aprilia '07 Spains nr. 1
- Øystein G
- Bronze
- MC: Aprilia Rs125 '07 Black
- Sted: Beitostølen
- Kontakt:
Jeg lå i 80 i 60 sona, og 90 i 80'n.
Dreit meg ut på litt forskjellig. Bestod på første jeg.
Han sa det var fordi jeg kunne kjøre og var hyggelig og tok han i handa og hilste og sånt
Dreit meg ut på litt forskjellig. Bestod på første jeg.
Han sa det var fordi jeg kunne kjøre og var hyggelig og tok han i handa og hilste og sånt

Fp ++
Og ta han i handa og hilse har vell ingen ting med og bestå lappen? Du blir jo ikke generelt flinkere i trafikken?
Helt and på hvor tolmodig og koselig kjørelæreren er i + god eller drålig dag..
Har en kompis som skulle ut siste i et 4 kryss og blinka ikke venstre når han kjørte inn + la seg littegranne for langt ut og det var hele grunnen til at han strøyk..
Flere tilfeller. Men være koslelig.. Har ikke fått noe klager enda jeg, sier at jeg kan bestå oppkjøringa uten noe problem.
Push teknikken er veldig viktig, kjøre fint og VISE at man har kontroll!
Helt and på hvor tolmodig og koselig kjørelæreren er i + god eller drålig dag..
Har en kompis som skulle ut siste i et 4 kryss og blinka ikke venstre når han kjørte inn + la seg littegranne for langt ut og det var hele grunnen til at han strøyk..
Flere tilfeller. Men være koslelig.. Har ikke fått noe klager enda jeg, sier at jeg kan bestå oppkjøringa uten noe problem.
Push teknikken er veldig viktig, kjøre fint og VISE at man har kontroll!
[x] 2001 Yamaha PW 80 [x] 2004 Kawasaki KX 65L [x]Suzuki RM85L [x]Tempo Corvette
Er veldig lurt å hilse skikkelig på sensor og være seriøs, gir et mye bedre inntrykk om du gjør det!
- 200H - Prox flatstempel - Jolly carbon - Dellorto PHBH28
Gir bedre intrykk ja, men en blir jo ikke bedre i trafikken av den grund..
[x] 2001 Yamaha PW 80 [x] 2004 Kawasaki KX 65L [x]Suzuki RM85L [x]Tempo Corvette
- KneeDragger
- Gold
- Sted: Asker
En jeg kjenner kjørte alt perfekt men han kjørte for fort inn i en rundkjøring så da strøk han..
Var klart, men sensor bremsa^^ så alle sammen som står i kø: Dra til Mo i Rana der har de værken kryss eller rundkjøringer + dropp inn
Var klart, men sensor bremsa^^ så alle sammen som står i kø: Dra til Mo i Rana der har de værken kryss eller rundkjøringer + dropp inn
Aprilia rs125 - 06mod - Black Edition
hadde jeg stryki på et sånt grunnlag tru meg de skulel fått høre det! heldigvis så kjenner jeg og resten av familien min ganske mange av sensorene her ;D så da hadde de nok fått høre det lenge gitt:) du kan sende inn klage! hadde jeg gjort uansett.
audi 90 quattro 2.3l .