Hallo,
Jeg kjørte Rs'en min her en dag, så plutselig stoppa den i tredje gir på rundt 5-6000 turtall. Da døde også batteriet mitt.
5 minutter senere klarte jeg å trillstarte den, helt til den stoppa igjen. Jeg gjorde det samme opp enda en gang, og
denne gangen klarte den seg kun i 30 sekunder før den døde helt. (måtte komme meg hjem)
Jeg lurer på hva som er gærn't med sykkelen? Jeg har bytta ut batteriet, sikringer, og tennplugger, sykkelen har gnist.
Rs 2oo5 - Død.
-
HalloIluken
- Nysgjerrigper
Re: Rs 2oo5 - Død.
Det er slettes ikke bra 

Ville batteriet gå føyka om den skjærer seg da? 

Sindre
|x| aprilia '03 SBK
98' Honda CB600F Hornet, et ord, Ubeskrivelig <3
aprilia '07 Spains nr. 1
Det vil jeg ikke tro. Men kan hende det var gammelt/slitent elns, mye er sansynelig 

-Aprilia Rs 1998 FP
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
-
HalloIluken
- Nysgjerrigper
ja jeg vil tro det var gammelt og slitent, siden det ikke funka å ladde det opp, og batterisyra var utrolig lav
-
HalloIluken
- Nysgjerrigper
er der ingen andre muligheter enn at den er skjært, tror dere? 
-
HalloIluken
- Nysgjerrigper
jeppm tennpluggen var litt tørr i starten, men så prøve jeg med litt startgass, mulig den ikke får bensin ennå, menmen. Hva kan stoppe den fra å få bensin?
Har du sjekka kompen?

Sindre
|x| aprilia '03 SBK
98' Honda CB600F Hornet, et ord, Ubeskrivelig <3
aprilia '07 Spains nr. 1
hadde et lingnene problem før, da tokk jeg ut dysa og rensen forgasseren, skifta tennplugg og batteri!! Etter dette har alt funket som det skal 
Suzuki rmz 450
-
HalloIluken
- Nysgjerrigper
tror det er problemet jepp! hadde i startmotor gass idag, så funka sykkelen for så vidt, mistenker den for å ha noen blokker i forgasseren, lite bensintilgang:)
Kan være at colien tenner feil.. eller at det er noe tull med cdi boksen?
Jeg har hatt en mt5 som ikke funka, pluggen gnistra, men den starta ikke fordet. Funka å bytte coil =)
Jeg har hatt en mt5 som ikke funka, pluggen gnistra, men den starta ikke fordet. Funka å bytte coil =)