Jeg heter da Petter og kommer fra Hønefoss. Vinteren 07-08 var jeg ute etter en lett motorsykkel, og jeg falt fort pladask for aprilia rs 125. Endte med at jeg rett etter jul kjøpte en overligger fra 2007 som jeg er utrolig fornøyd med.
I høst greide jeg å prestere å gå i bakken med den i lav fart, men har nå gjort den så å si helt strøken igjen(Er noen riper på lyddemperen, men dette får jeg bare leve med).
Jeg har nå kjørt den orginal i én sessong, men har funnet ut at dette blir litt for kjedelig for meg. Det første jeg prioriterer er da altså å få den FP
Har desverre nesten ingen bilder av sykkelen tilgjengelig akkurat nå, men kan slenge opp to jeg tok i dag
Gadd ikke ta på høyrekåpen før jeg tok bildene, noe du sikkert ser(den ligger fortsatt i plasten den ble sendt i)

Her er et bilde av den gamle sidekåpen etter at jeg gikk i bakken også:

15.05.09
Da er FP anlegg montert!
152 dyse og ingen fusking noen steder på registeret. Utrolig mye mer futt det ble i den i forhold til orginal
Tipper jeg går i anskaffelse av en Rave 1 snart, men først og fremst skal vi få Even sin rave til å funke. Vil kjenne forskjellen sånn at jeg kan bedømme om jeg føler det er verdt det eller ikke;D