FOR EN SYKKEL!
Jeg er totalt, fullstendig og håpløst fortapt. Det er det sykeste, råeste og morsomste jeg noensinne har kjørt (ok, med ett ørlite forbehold til mer enn dobbel pris, se under). For en motor, den er bare helt avsindig! Rått drag fra kjelleren, og derfra blir det bare sykere og sykere til man i løpet av null tid må gire, og så er det på'n igjen. Før man skjønner en dritt passeres 200 km/t, og så bare fortsetter det like vilt. Om jeg beholder lappen på den der er det et under, eller et stilstudie i selvkontroll jeg tviler på om er mulig å gjennomføre.
Alt er rått på RSV4; motor, bremser, dempere, design, finish og detaljer, det er den mest komplette pakke jeg har sett på denne siden av Desmosedici. Jeg vil være så frekk og påstå den er sammenlignbar (jeg har faktisk kjørt Desmosedici RR), og det hadde jeg ikke trodd var mulig. Men RSV4 er faktisk så bra.
1198S er en flott sykkel på alle måter, men den matcher ikke RSV4. Det gjør heller ikke MV Agusta F4, selv om man selvsagt kan diskutere utseende, smak og behag i begge disse tilfellene. Men kjøremessig er mitt inntrykk at RSV4 er en bedre sykkel enn disse. Samme gjelder KTM RC8 (jeg har ikke kjørt RC8 R), det er også en kjempemorsom og fin sykkel, men nå er det altså en ny konge på haugen. Og den står det Aprilia på!
Noen bilder fra før avreise i dag, dessverre regnet det på dette tidspunkt.

Det der er et stk. sint beist!! 

Var sammen med kristoffer/kriston. Du kjenner kanskje bedre igjen sykla;