Jeg trilla videre ned bakken i fri og prøvde med el-starten, men den bare spant vilt rundt, og det gjorde alt annet inne i motoren også, men det var null antydning til å starte...! Etter et par frustrerte trykk til prøvde jeg på nytt å trille i gang i 1.gir. Det jeg syntes var VELDIG rart, var at å trille i 1.gir var som å trille i fri...
Så jeg fant ut at jeg skulle bare vente litt, så jeg trilla sykkelen til en parkering og ventet i ca 10 min, før jeg prøvde el-startern igjen, men var fortsatt like dødt... etter dette lot jeg bare sykkelen stå, også hentet vi den senere på dagen med henger, og til og med da, var den like død... Og i tillegg var ikke sykkelen nyvaska, og det var ikke regna, pluss at den var ikke over 70 grader...
Nå har jeg tatt av ''kjøletoppen'' og det lokke under der igjen, og stempelet+sylinderen så ganske intakt ut...
Jeg har også sjekket at den får både olje og bensin, og jeg har forøvrig bare kjørt den tørr en gang...
Noen som har vært borti noe lignende? Hadde vært fint om jeg slapp å ta ut hele forbanna motorn liksom...