jeg og en kompis kjørte min Aprilia rs tuono 125cc i stad, den er helt ny, er bare kjørt 27 km, vi lå i 80 på en strekning, og pluteslig ville ikke sykkelen dra, når vi snudde og kjørte tilbake så pluteslig stoppet sykkelen. vi klarte heldigvis å dytte den til en bensinstasjon, den var full av bensin, men tanktet litt til. når vi kjørte hjem var det ingen problemer.
noen som kan pliss hjelpe meg, har ikke mye peiling på sykkler, hva kan det være?
takk for svar
hjelp. har probelmer med min tuono!!!
Re: hjelp. har probelmer med min tuono!!!
kan jo være skjært, og når man kjører inn, ikke ha pasasjer bakpå, under innkjøring skal ikke sykkelen dra tungt!
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

kan wære skjært, åssen da mener du?
om den ble varm, kjørt hardt mens den var kald, og du som har helt ny sykkel må slite in delene i motor, som feks stempelringer, og må derfor ikke belaste den tungt, som feks å ha på passasjer.
Aprilia RS250 1998mod.

- HåkonR
- Bronze
- MC: Aprilia RS 125 gp-1
- Sted: ski, akershus
- Kontakt:
Prøvde du å skru over til reservetanken? Selvom det ser ut til å være mye igjen kan det hende du må skru over på reserven.
Aprilia rs 125 '02
det var full tank på den, men prøvde ikke det, kjørte den bare hjem.. da var det ikke no problem, det var når vi kjørte over 80 km/t
men har hørt at tennpluggene kan bli våte, vet du noe om det?
men har hørt at tennpluggene kan bli våte, vet du noe om det?
tennplugger skal ikke bli våt.vist den blir det antenner den ikke bensinen.....