heter håkon og har vært opptatt av motor i en lang tid. Har nå en Husqvarna Cr125, som jeg skal selge så snart den er i stand igjenn, og eg får bra bud.
også på seinvinteren handlet jeg inn lettsykkel: Daelim Roadwin! Denne skal jeg kjøre en stund før det sannsynligvis blir handling av APRILIA RS125
tenkte 02-05modell
formeninger om det eller? Er klar over at italiensk kvalitet kansje ikke er det beste, men har også hørt at kjøregleden ved en slik sykkel skal være ganske bra? Er sykt hypp på å prøve/sitte på med en som har aprilia rs! Så er det noen i hønefoss ommerådet som vil ta meg med på en liten tur en dag, så må de brae gjøre det
som gårdssykkel har jeg en liten monkeybike. 1. sykkelen jeg fikK!eller. kjøpte den etter at jeg ikke ville ha RMX'en!
Den har jeg mixa og triksa litt med (krasja og jallamekk fiksa) så nå blir det en liten bakhjuls-sykkel! wohoo.
andre hobbyer som kan diskuteres? :trening, sykkling, RC, jakt, skyting, musikk/lyd, og mye annet
bilder!?
Husqvarna Cr før og etter den lille overhøvlinga mi

har projekttråd på andre forumer^^
Monkeybike vid
haha jeg kjører på forbrettet i fjøset vårt (innformerer om at jeg har lov, og at det ikke var dyr tilstede^^)Daelim Roadwin!:

høyere bakdemper en crf450. veit ikke om det går an å stille ned! Har kjøpt handguards til den idag.