Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Hei ! Har tenkt å heve hekken på rs'n min. Hvordan gjør man dette ? Har hørt om en slags hevekloss. Hvor skal den eventuelt sitte om dette er løsningen? Og hvordan tror dere dette blir ?
Denne heve klosssen blir vel i såfall festet som et ledd mellom der demperen er festet nederst til demperen hvis du skjønner, eller feste mellom øvredemperfeste til ramma
Aprilia RS250 1998mod. (X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3
Vill vell bli anderledes og sitte på setet pga skråere + en vill vell ha pasasjeren i rygge hele tiden pga setet vill tippe forover. Åpninger imellom fairingen og vell.
Droppet det jeg, kjøre egenskapene ble dårligere hørte jeg en kompis sa som hadde prøvd det og enig i at det kanskje hadde blitt litt vel. Fornøyd nå jeg
Det eg ville gjort om eg var deg, var å bare legge skiltet under hekken,i stedenfor skiltopphenget da ville den sett høyre ut med en gang. sykkelen din såg i grunnen alt for ny å fin ut til at du skal begynne med eksperimentering med heving av bakramme eller demper