Kan se ut som samme sykkel som jeg så på.

Styrestopper'n på denne sykkelen skal se sånn ut som en '-' men ser altså ut som '~'

Skade på venstre side. Vindskjerm var også skadet og manglet 4 skruer for å feste den. Manglet festeklips på tomgangsjusterings-skruen.
Manglet mange kåpeskruer.Sykkelen bar preg av å ikke være godt vedlikeholdt spess med tanke på alle disse småtingene som er lett å fikse.
Under kåper var det årntlig skittent og sykkelen kunne trenge en årntlig motorvask og service spesielt med tanke på eksosventilene og wire.
Antall eiere står oppgitt som 2 og er helt feil, det var iallefall 2 eiere før han som eide sykkelen når jeg var å så på den.
Du skriver at det var forje eier som byttet forgaffel, det er feil.
Når jeg skulle kjøpe sykkelen prutet jeg den ned til 30.000,- da fulgte det med nøkkel ......
Ville nok ikke betalt 30K for denne med tanke på at nye ventiler ligger på ca 5000 inkl norsk mva + prisen for ny tenningslås og lås til hanskerom.
Samtidig kan det lønne seg å kjøpe nye dekk, mener å huske at de var litt slitt når jeg så på den + nye hjullagre, kanske ventil wire og ellers
generell service som luftfilter, bremseklosser osv.
Denne sykkelen var til salgs på finn for Motospeed i Tromsø for 30.000 også.
Link til finn salgsannonse når jeg vurderte sykkelen.
Legg merke til at den sykkelen jeg prater om ikke nødvendigvis er samme som selges på autodb og trådstarter snakker om.