Utvikling av nye deler for moped, cross og MC

Tips til styling? Eller vil du høre hva folk vil tro om dine fremtidige planer med sykkelen? Skriv det her!
holmen88
Nysgjerrigper

Utvikling av nye deler for moped, cross og MC

Legg innav holmen88 » 19 jun 2009, 00:16

Hei

Jeg jobber i Blueprints DA, www.blueprints.no.

Kort firma info:
BP driver først og fremst med produktutvikling og produksjon av egne produkter. BP opererer også som underleverandør til proffmarkedet i Norge. Vi holder til i Fredrikstad i lokaler på over 3000m2, samt at vi har produksjon hos våre sammarbeidspartnere i Sverige, Litauen og Kina. vi utvikler og produserer alt i plast, akryl, stål, aluminium, treverk, silketrykk, tepper med mer. Vi har svært få begrensninger i utforming og materialer og med tiden opparbeidet et nettverk som gir oss tilgang på et utrolig bredt spekter av produksjons metoder.

Vi er stadig på utkikk etter nye satsningsområder og produkter og den sammenheng har vi sett litt på markeder rundt moped, cross og MC.
Da vi ser at feks prisen på kåpesett og andre plast detaljer til 2-hjulinger er svært høye og at det resulterer i at svært få kjøper dette nytt. Der ser vi muligheten til å utvikle deler og komponenter som erstatter orginal deler eller styling for å få et litt annet preg over sykkelen. og dette da selvfølgelig til priser som den typiske "mann i gata" har råd til.

Vi er på utkikk etter andres mening og interesse rundt dette. Så jeg ber alle av dere som har ideer og forsalg til produkter og som gjerne kunne tenkt seg dette til en mye mer akseptabel pris om å poste dette her.

Fint om dere legger ved info som; alder, kjønn, bofylke, Sykkeltype, og modell og selvfølgelig Hvike komponenter/deler som dere kunne tenkt dere på deres egne sykler:

Noen eksempler:
- Kåpesett
- Speil
- Kjedekasser
- Blinklys

Den som kommer med ideen til et produkt vi gjennomfører vi selvølgelig få dette til sin sykkel helt gratis som takk for innsatsen :D

Fint om vi holder denne tråden mest mulig ryddig og enkel så de vil bli enklere for oss alle og dele tanker og ideer. Om denne tråden har havnet i feil forum ber jeg moderator om å flytte denne til et mer passende sted.

For spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt

Mvh

Aleksander Holmen
Utvikling og produksjons ansvarlig
Blueprints DA

Hoem
Fersk

Re: Utvikling av nye deler for moped, cross og MC

Legg innav Hoem » 19 jun 2009, 04:20

Alder: 16, Kjønn: Gutt. Bofylke: Møre og Romsdal. Sykkel Type: Aprilia MX 125. Modell: 2005.

Kunne vært en idee å lage Power Parts til aprilia, slik som ktm har. i Alle fall når aprilia har begynt å fått inn noen Supermotard versoner. :D

Henviser til side : http://www.pitbikes.no/webshop/index.ph ... 70580ccf54
Kunne selfølgelig ha laget i i andre farger, som f.eks Rød. :)

Brukeravatar
jaantoore
Gold
Sted: Eide i Møre og Romsdal
Kontakt:

Legg innav jaantoore » 19 jun 2009, 11:21

Alder : 16. Kjønn Gutt. Bofylke: Møre og Romsdal. Sykkeltype: aprilia Rs 125. 2003 modell.

Jeg synes det kunne vært en ide å lage solohekk, altså bakkåpe uten pasasjersete til aprilia Rs 125 (99-05mod), etterspørselen etter dette er ganske stor på forumet om dette, men det er i utlandet og formene er ikke så fine. Så derfor en solohekk som er så lik den originale hekken som mulig. :)

Noe annet kunne jo være å lage heelguards i metall, krommet eller noe sånt med utfrest aprilia rs i de, det samme tenkte jeg med kjedebeskytteren, at det sto aprilia, aprilia rs, eller bare rs. og for å nevne enda mere kunne jo dashcover i krom/ blankt vært kult, og samtidig som man da bestemmer å lage solohekk, kunne det vært kjekt med en kul eksosbrakett, da i krom den også med utfrest aprilia eller noe sånt i.

Mvh Jan Tore Visnes.
Sist redigert av jaantoore den 19 jun 2009, 11:31, redigert 1 gang totalt.
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Bilde

Brukeravatar
HyPaH
Støttespiller
MC: Aprilia RS 125 '07
Sted: Hurdal
Kontakt:

Legg innav HyPaH » 19 jun 2009, 11:26

Også solohekk til 06< :)
- Seat Leon4 1,8T x - Kawasaki KX250
x - BMW 320 E36 x - Crosskart YZ250
x - BMW E34 525 x - Aprilia RS 125 '07
x - BMW E28 518 x - Honda MT5

"Burn rubber, not your soul"

Brukeravatar
Øystein G
Bronze
MC: Aprilia Rs125 '07 Black
Sted: Beitostølen
Kontakt:

Legg innav Øystein G » 19 jun 2009, 13:23

17 år. Gutt. Oppland. Aprilia RS125 '07.

Kåper er noe som er veldig dyrt for tiden, så det er noe som kanskje ville vært interressant for mange. Hvilken kvalitet trur du at dere har på produkter som kåper? Noen sprekker jo bare man ser på de, andre kan man stå og hoppe på. Det koster da flesk for de kåpene med skikkelig kvalitet.
Solohekk til alle modeller av RS, både moped og 125cc trur jeg er interressant for mange. Etterspørselen er stor. Istedetfor å lage en hel hekk som er bare plass til en, kunne kanskje bare et deksel over baksetet vært. Det finnes slike deksel til både RSV og RS250, og det er noe som forbedrer utseende mye, uten å miste sjansen til å ha med noen bakpå vis det blir nødvendig.

Har dere mulighet til å lage ting i carbon? Det er en veldig stor forespørsel av det på forumet her. Alle vil ha carbon dilldall på syklene sine. Jeg vil heller ha carbon på kåpene mine, fordi carbon er av høy kvalitet og lav vekt. Vis kåpene ikke sprekker opp for mye så kan man bare pusse de ned igjen og lakke på nytt, men de kåpene jeg hadde nå ble så mye knust at det ikke er noe vits å starte med sparkel.

Kvalitet er viktig.

MVH Øystein NB Grønolen
Bilde
Fp ++

Brukeravatar
per15
Støttespiller
Sted: Skien
Kontakt:

Legg innav per15 » 19 jun 2009, 15:08

16 år! Gutt, telemark! Aprilia rs125 04

Heisann!!
Jeg tror det dere vil tjente mest på er å lage solo hekk!!!Det er det mange som vil ha innkludret meg!!!

Carbon er det også mange som vil ha!
det jeg kunne tenk meg i carbon er bakskjerm og den kåpa som går mellom tanken og hekken!!!

Solohekk!

Mvh
-per-
Bilde
Suzuki rmz 450

Brukeravatar
inunf
Admin
Sted: Molde
Kontakt:

Legg innav inunf » 19 jun 2009, 16:42

Kan dere utføre CNC-fresing av aluminium? 6000- og 7000-serie?

Brukeravatar
sonny
Fersk Racer

Legg innav sonny » 19 jun 2009, 23:21

alder:17, kjønn: Gutt, bofylke:Oslo, Sykkeltype: Aprilia RS 125 01'selvfølgelig Hvike komponenter/deler som dere kunne tenkt dere på deres egne sykler: Noe jeg kunne ha tenkt meg er et kåpesett som er stylet i utgangspunktet hvor hele utseende er forandret altså diverse lys og vindskjerm osv. Hvis det blir noen ut av det så kunne det også ha vært ideelt å ha noen ulike temafarger til kåpesettet eller basic farger.

Eksempel NR2: Lage et mono svingarm til lettvekterne slik at man får fram felgen, slik kitt som man kan fikse.

Eksempel NR3: lage noen spesielle felger som passer til lettvekterne slikt som krom osv.

Takk for meg og håper at det er nyttefult for dere =)
Bilde
Å kjøre Aprilia originalt er som å spise sjokolade med papir på!

holmen88
Nysgjerrigper

Legg innav holmen88 » 20 jun 2009, 00:52

Brukeravatar
AndyCandy
Silver
Sted: Bjerke, Oslo.
Kontakt:

Legg innav AndyCandy » 20 jun 2009, 01:51

Alder: 17
Kjøretøy: 2006- Aprilia RS125

1. Hadde hvert SUPERT om dere lagde komplette kåpesett til syklen jeg/vi har, ettersom komplett kåpesett koster 16.000kr+! Å det er ikke fra forhandler engang.

2. En annen ting er setedeksel/solohekk slik som denne;
Bilde
Aprilia RS 125 - Black - 2006
Honda Rebel 125 - Black - 1999
Honda Camino 50 - Red - 1984 ( Til Salgs )
X: CPI Crab RS50,Xinling QT50-B

Brukeravatar
Sladd
Norgesmester
Sted: Oppland-Jevnaker
Kontakt:

Legg innav Sladd » 20 jun 2009, 10:52

Hei! Kunne det gått an å lage universal kåpe til naken mc? Med enkle fester, og hele hele fremkåpa med lykt+sidekåper?

-Håkon H
Powered by:
-Husqvarna Cr
-Daelim Roadwin
++

Brukeravatar
per15
Støttespiller
Kontakt:

Legg innav per15 » 20 jun 2009, 11:00

Vis dere skulle satse på deler innen 125ccm klassen, tror jeg dere bude satse på aprilia rs125 og cagiva mito!!!
Det er disse som har mest entusiastiske eiere (virker slik får meg da)!!
Tror det er de som ville kjøpt mest, av kåpedeler osv!

-per-
Bilde
Suzuki rmz 450

Brukeravatar
jaantoore
Gold
Kontakt:

Legg innav jaantoore » 20 jun 2009, 11:20

16, gutt , møre og romsdal, aprilia rs 125 2003

Leste at du nevnte speil, og i såffal i carbon? da kunne carbonspeil vært noe, det er jo noe man kan slenge på hvilken som helst sykkel, enten det er japse eller italiener, så derfor en relativ stor målgruppe :)
Aprilia RS250 1998mod.

Bilde

havardjf
Fersk
Sted: Haugesund

Legg innav havardjf » 20 jun 2009, 19:59

Håvard Jøsendal, 17år, mann, Rogaland, Aprilia RS 125 2005 mod.

Vindskjermer med forskjellige utforminger og fargevalg tror jeg er noe som kunne slått an hos motorsykkeleiere. høye, lave, double-bubble, sotede, i foskjellige farger, ulike utforminger i forhold til orginalen osv.

Dette er noe jeg tror kan slå an hos eiere av alle slags kåpesykler som scootere med vindskjerm.
-Aprilia RS 125 Manuel Poggiali-

Brukeravatar
KristianF
Norgesmester
Sted: Molde/Tomrefjord

Legg innav KristianF » 20 jun 2009, 20:36

Alder: 17
Kjønn: Gutt
Bofylke: Møre og Romsdal
Sykkel Type: Cagiva Mito
Årsmodell: 2003

Carbon deler, f.eks framskjerm, hugger, kjedekasse og lignende, slår alltid an med carbon detaljer.

Justerbare: hendler, fothvilere også vært bra.

Kåpesett er vel en selvfølge, da originale koster sinnsykt mye..
- 200H - Prox flatstempel - Jolly carbon - Dellorto PHBH28

Brukeravatar
thomasa
Fersk
Sted: Langevåg

Legg innav thomasa » 26 jun 2009, 17:01

Alder: 16
Kjønn: gutt
Bofylke: Møre og Romsdal
Sykkeltype: Aprilia RS 125 2006mod

Tror først om fremst at veldig mange er ute etter karbon-deler til sykkelen sin, noe som også gjelder meg selv. Har i lenger tid vurdert å bestille bakskjerm, kjedebeskytter, speil og kanskje også dashbord i karbon. Ikke på grunn av vekten, men det ser rett og slett mye bedre ut. MEN: dette er ikke å få tak i i Norge, så vidt jeg har skjønt.

Det er også veldig mange som ikke liker skiltopphenget til rs 06+, noe som resulterer i at de fleste velger å skjære av deler av det orginale skiltopphenget, og skru fast skiltet rett i plasten. (De har heller ikke skilt-lys da.) Spør du meg, så mister sykkelen en del av sitt kvalitetsuttrykk når jeg ser den fra siden. Et skiltoppheng ikke så ulikt evo-tech sitt ville ikke vært dumt ( ). Jeg har selv bestilt dette opphenget, og er meget fornøyd, bortsett fra at prisen blir en smule stiv etter frakt (fra England) og toll er medregnet.

Av andre ting kan jeg nevne; ego-seat (vil garantert bli bestilt av meg hvis dere utvikler et til 2006+), sotet vindskjerm og kanskje også felger i en annen farge enn blå og grå?
NÅ: Aprilia RS 125 2006mod
FØR: YAMAHA YZF 125R

Brukeravatar
Anton
Støttespiller
Sted: Varhaug, Rogaland

Legg innav Anton » 26 jun 2009, 18:05

Bofylke: Rogaland
Sykkeltype: 2006 Aprilia RS125

Ser ut til de fleste har nevnt det allerede. Men jeg er veldig interessert i er karbon-deler og baksete-deksel til 2006+ Aprilia RS 125. Skiltoppheng og sotet vindskjerm hadde også vært noe.
Håper dere kan få utvilket disse tingene som er nevnt, og at prisene ikke blir for høye. :D
Her skal det stå noe fornuftig.

Brukeravatar
Øystein G
Bronze
Kontakt:

Legg innav Øystein G » 26 jun 2009, 23:16

Hvordan går det med sakene her?
Bilde
Fp ++

Brukeravatar
SpaaMarius
Fersk Racer
Sted: Nittedal/Hakadal

Legg innav SpaaMarius » 27 jun 2009, 23:48

Bofylke: Nittedal
Sykkeltype og modell: Aprilia Mx 50 2003.

Ønsker:
- Ville likt å hatt en girpedal i flere farge valg. Ville likt å for eksempel hatt mørkrødfarge, Eller andre farger. Syns det er lite å velge mellom når det gjelder dette. Ville likt å hatt det samme med en kick.

- Kåper i det heletatt er ikke så billig eller lett å få tak i.

- Om dere kan lage billigere speedometer som funker bra hadde jeg blitt kjempeglad :)

- Lite men bra verktøy som kan være lett å ta med seg tilfelle det skjer noe. Et "komplett" sett i en eske så det ikke blir mye rot.
- Marius
Aprilia Mx50<3

holmen88
Nysgjerrigper

Legg innav holmen88 » 29 jun 2009, 09:39

Brukeravatar
SpaaMarius
Fersk Racer
Sted: Nittedal/Hakadal

Legg innav SpaaMarius » 03 jul 2009, 02:22

Bofylke: Nittedal
Sykkeltype og modell: Aprilia Mx 50 2003.

Enda en liten ide. (Tror ikke noen lager dette) Tank "korken" min har en slange utifra seg. Den irriterer meg! Den skal gjøre slik at vann ikke kommer inn i tanken, Men den må jo ha oksygen!

Dette er iden. Se på bildet.
http://www.dump.no/files/2c6fa93b729b/Aprilia_Ide.bmp
Nå kan ikke van komme inn mens gasser kommer seg ut eller hva det hullet er til.
Mye smartere. Den slangen er bare i veien! å nå slipper man å bekymre seg over å miste den. :)
- Marius
Aprilia Mx50<3

Brukeravatar
jaantoore
Gold
Kontakt:

Legg innav jaantoore » 03 jul 2009, 19:16

Hvorfor må den ha oksygen? :rull:
Aprilia RS250 1998mod.

Bilde

Brukeravatar
Øystein G
Bronze
Kontakt:

Legg innav Øystein G » 06 jul 2009, 15:36

Nice tegning. Skjønte ingenting ;)

Oksygen trenger den for å få gjennomtrekk når det renner ut sånn at det ikke blir vacuum (prøv å holde for toppen på et sugerør med drikke inni sånn at det ikke blir lufttett, da renner det ikke ut .) , men den får jo luft siden det funker.
Bilde
Fp ++

Brukeravatar
jaantoore
Gold
Kontakt:

Legg innav jaantoore » 06 jul 2009, 18:55

Ja, sånn ja, trodde han mente at det var der blandingen av oksygen og bensin ble laget jeg :p det kommer jo luft ja siden det blir jo brukt...
Aprilia RS250 1998mod.

Bilde

Brukeravatar
Øystein G
Bronze
Kontakt:

Legg innav Øystein G » 06 jul 2009, 19:37

Akkuratt, men han mener sikkert noe anna. Den slangen han plages med kan jo bare kappes til halvparten.
Bilde
Fp ++

hugeil
Fersk
Sted: Hadsel,Nordland

Legg innav hugeil » 06 jul 2009, 23:25

alder: 17
kjønn: Gutt
bofylke: Nordland
Sykkeltype: Racing, Lett-Mc
modell: Aprilia RS 125
komponenter/deler: Kåpesett med velteklosser ( Frame sliders)

Hei. Jeg tror det ville ha blidd populært hvis dere kunne ha laget kåper med ''innebygde'' velteklosser. og velteklossene må kunne skiftes ut ved behov (hvis man er uheldig og tipper). og etter ønke kan man skru dem ut for så og erstatte dem med en plate sånn at det ikke vises at det skal stå velteklosser der.
Såklart måtte hver kåpe bygges slik at velte klossene blir monter på motorfeste.
For så vidt jeg vet er velteklosser noe man må ettermontere på en sykkel.
Jeg hadde sett for meg at designet på velteklossene skulle ligne litt på en sånn ''finne'' mange har på biltake. eller noe lignende.
Og kåpene skulle jo så klart bli laget til alle typer R-sykkler. ikke bare Aprilia RS.
Og kåpene leveres ferdig laket med decaler og lignende, ELLER man får dem ulakkert sånn at man selv kan lakkere dem.
Tror dette er noe som mange mc frelste personer ville ha hatt bruk for, siden det ikke er alle sykkler man kan sette velteklosse rett på uten å måtte modifisere på kåpene. Noe som ikke kan rettes opp igjen hvis klossene fjernes senere i tide.

Tror nok ikke dette blir så veldig dyrt å konstruere.
Hvis innteresse kan jeg lage noen skisser om hvordan jeg hadde sett for meg denne kåpen. Med mindre dere allerede har fått en ide om design.
Aprilia RS 125 custom made :D

Brukeravatar
Øystein G
Bronze
Kontakt:

Legg innav Øystein G » 07 jul 2009, 15:15

Det er laget til Rs. De monteres i ramma og stikke ut mellom kåpa.
Bilde
Fp ++

Brukeravatar
Anton
Støttespiller

Legg innav Anton » 07 jul 2009, 19:48

Men de er vel ikke akkurat så billige?

Brukeravatar
Øystein G
Bronze
Kontakt:

Legg innav Øystein G » 07 jul 2009, 20:53

Nei, men hvilken kvalitet kan de her produsere?
Bilde
Fp ++

hugeil
Fersk

Legg innav hugeil » 07 jul 2009, 23:42

Vanlige velteklosser er laget. men som regel må man modifisere kåpen slik at de passer.
det jeg snakker om er velteklosser som er innebygd i kåpene. slik at de ser ut som en del av kåpene.
Sist redigert av hugeil den 10 jul 2009, 08:52, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Øystein G
Bronze
Kontakt:

Legg innav Øystein G » 08 jul 2009, 17:40

Da moser du jo kåpene uansett. Det er somregel bare de du ødelegger i velt eller noe.
Bilde
Fp ++

hugeil
Fersk

Legg innav hugeil » 10 jul 2009, 08:49

jeg er jo ikke innkompentent, jeg vet jo hvorfor man har slike klosser. hadde selv custom made klosser til aprilian min en liten stund. men de ble ødelagt når jeg tippa. men de hadde jeg laget som en del av kåpa.hvorfor skulle kåpene bli most? klossene skal jo stikke ut ifra kåpa. og hovedfeste til klossene er jo ikke på kåpa men i ramma.

HMK
Fersk

Legg innav HMK » 13 jul 2009, 19:46

alder: 17
kjønn: Gutt
bofylke: Telemark, Skien
Sykkel: Aprilia RS125 04'
komponenter/deler:
1. Carbon deler hadde jo vært nice om dere hadde fått til :) Tror det hadde slått veldig bra ann!
2. Kåper av forskjellige slag :)

holmen88
Nysgjerrigper

Legg innav holmen88 » 21 jul 2009, 12:19

Brukeravatar
per15
Støttespiller
Kontakt:

Legg innav per15 » 21 jul 2009, 12:33

Kjempe bra! Singel hekk til en fin pris ville gjort seg! ;)
Bilde
Suzuki rmz 450

Brukeravatar
AleksanderK
Webmaster
MC: Ingen
Sted: Bergen

Legg innav AleksanderK » 29 jul 2009, 12:17

Bofylke: Hordaland
Sykkel Type: Aprilia RS
Årsmodell: 2004 - 2004

Ser at mange har lyst på veltepinner, men de som er bra kvalitet og ser bra ut er utrolig dyre. 1000,-
Kanskje dere kan lage noe sånt til alle modeller av Aprilia RS (Min opplevelse er at mange velter med de #-o )
Sånn som dette:
Bilde

Ny hekk til Aprilia RS med "rund" hekk originalt. Mange som ikke liker at hekken er så rund, ikke jeg heller egentlig. Kanskje noe som ligner litt på 2006 modellen?
2003:
Bilde
2006:
Bilde

Speedometerplater i forskjellige former og typer. Karbon, Krom, "supershiny" farger.

Sett at mange leter etter runde fothvilere i diverse farger.

Singelsete for 2003 modell aprilia RS?
//Webmaster på Apriliaforum

Brukeravatar
thomasa
Fersk
Sted: Langevåg

Legg innav thomasa » 29 jul 2009, 15:17

Er vel ikke så mye vits å utvikle deler til 6, - snart 7 år gamle sykler, eller? #-o
NÅ: Aprilia RS 125 2006mod
FØR: YAMAHA YZF 125R

Brukeravatar
KristianF
Norgesmester

Legg innav KristianF » 29 jul 2009, 15:55

Kåpedeler på en 05 RS passer jo på en 99 da forsåvidt..
Er minst like mange som har 'gamle' sykler som har nye, så når det kommer til kåpesett er det nok like stor pågang der..

Brukeravatar
per15
Støttespiller
Kontakt:

Legg innav per15 » 29 jul 2009, 22:16

flere gamle rs tror jeg!
Bilde
Suzuki rmz 450

DuNkiller
Verdensmester

Legg innav DuNkiller » 30 jul 2009, 14:27

ville da tro at kåpe forespørselen på gamle sykkler er mye større en nyere pga at gamle er ofte flere eiere på og derav sjangs for mere skader
audi 90 quattro 2.3l .

Brukeravatar
AleksanderK
Webmaster

Legg innav AleksanderK » 30 jul 2009, 14:28

Jepp!

Sånn som den sykkelen jeg har. Umulig å bestille deler. Må bestille fra nederland :x Suzuki dr

Brukeravatar
Anton
Støttespiller

Legg innav Anton » 30 jul 2009, 18:13

Suzuki DR er vel ikke kåpe sykkel? :rull:
(Ikke bruk siter hvis du svarer på posten over)

Brukeravatar
AleksanderK
Webmaster

Legg innav AleksanderK » 30 jul 2009, 18:32

dr er ikke kåpesykkel nei. MEn deler generelt til den.

Brukeravatar
inunf
Admin
Sted: Molde
Kontakt:

Legg innav inunf » 07 aug 2009, 16:21

Var da aldri noe problem å få tak i deler da jeg hadde DR.

Brukeravatar
KneeDragger
Gold
Sted: Asker

Legg innav KneeDragger » 28 aug 2009, 17:47

Kan dere lage karbon deler?
Aprilia rs125 - 06mod - Black Edition

Brukeravatar
Anton
Støttespiller

Legg innav Anton » 15 sep 2009, 20:05

Noen nyheter? :)

Brukeravatar
KneeDragger
Gold
Sted: Asker

Legg innav KneeDragger » 15 sep 2009, 20:41

Aprilia rs125 - 06mod - Black Edition

Brukeravatar
Kim160
Wannabe admin
Sted: Fræna

Legg innav Kim160 » 15 sep 2009, 20:49

19år, møre og romsdal, gutt.
rs125 06<

Har et forslag til de som ikke liker blinklysene. Har selv tatt av blinklysene fremme å byttet ut de bake med småe carbon look alike blinkere, og irriterer meg over det store krateret i fremkåpa der blinklysene sto.

En kompis av meg spaklet igjenn gropene å lakket kåpene på nytt, og så satte han i blinklyspærer inne i frontlykta helt ut til sidene.
Dette ble kjempe rått. slipper de stygge utstikkerene på sykkelen din men har fortsat fungerende blinklys :D

Hadde vert fint om de solgte andre kåper der det ikke er slike store groper i å kansje noen kulere luftinntak å slik.
Og kunne også ønsket at de solgte hovedlykt med blinklys.
Rs125 99"-Polini 154cc,Flatslide34mm,RAVE2,17-39,V-force reed,Jim Lomas Twin,K&N powerfilter
KTM 560 SMR
BMW 318IS E-36 Cupe 92"-Sports panel filter;P

Brukeravatar
Anton
Støttespiller

Legg innav Anton » 15 sep 2009, 21:06

Brukeravatar
KristianF
Norgesmester

Legg innav KristianF » 15 sep 2009, 21:07

Fordi du må satse stort for å få suksess med noe slikt som det her.. og vi lever i norge.. :)

Gå tilbake til «Styling»