skruer og fester til kåper aprilia rs 50
skruer og fester til kåper aprilia rs 50
Hei alle sammen jeg lurer på hvor jeg får bestilt skruer og skrue fester til aprilia rs 50 har ikke lyktes og finne det på nett enda:( .. mangler en del på høyre side og et par av gjengene på festene er og ødelakte... vist noen vet hvor det kan skaffes blir jeg veldig glad:) ha en fortsatt fin sommel alle sammen
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
Re: skruer og fester til kåper aprilia rs 50
skruer får du speedoptions, i forskjellige farger 
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
Orginal skruene får du sikkert på OEMparts.no, men skal du bestille på speedoptions må du måle skruene du har, trur orginal skruene er 5 mm. De du kjøper på speedoptions er 6mm, så da må du enten gjenge ut større de klipsene du har på kåpene, eller kjøpe 6 mm klipser. Kjøpte selv de fra speedoptions, og har ikke funnet klipser som fungerer..
så det letteste hadde sikkert vært og kjøpe orginalskruene, og så lakkere de med farge og klarlakk 
så det letteste hadde sikkert vært og kjøpe orginalskruene, og så lakkere de med farge og klarlakk Audi 80 93 mod. turbo prosjekt
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
- SpaaMarius
- Fersk Racer
- Sted: Nittedal/Hakadal
Husk å ikke sniff inn den klarlakken da! 

- Marius
Aprilia Mx50<3
Aprilia Mx50<3