Tenkte jeg kunne lage en lite blogg her på forumet da jeg synes dette er et kurant forum.
Begynner litt med meg selv:
Jeg er 17år (blir 18 i starten av April) og bor i Hokksund, 5-10min unna drammen, driver mye med Mc og Biler, Kjører selv en "Aprilia RS 125cc 2002mod" som jeg selv synes er litt unik, før dette kjørte jeg en Koreansk Custom sykkel som jeg også likte veldig godt, Skikkelig rå og stor sykkel med Fet lyd, absolutt en Custom sykkel og anbefale, kunne faktisk tenkt meg en Chopper/bobber sykkel resten av sesongen.
Driver med motorcross og snowboard og kjører både Mc og bil ellers, er også mye med venner så klart.
Når det gjelder utdanning så har jeg Politi og militæret(Heimværnet eller 2.Bataljon) i bakhodet, noe som faller mer og mer tilbake, ellers så går jeg 2året på VGS Kjøretøy og trur jeg skal gå dette året ut og så ta 2år i lære før jeg får fagbrevet, noe som er veldig greit og ha, samtidig som jeg driver med videregående/fagbrevet skal jeg ta Bilskolen, altså Bilakademiet for og så få gjenerell studio innenfor Bilselger, og da har jeg erfaring ifra begge sider før jeg da går ut som selger i enten BMW/Audi eller en "mindre" bedrift, sånn Custom made butikk liksom, som kjøper biler og legger litt personlig preg og så selger igjen.
Så planen er og være bilselger i min fremmtid men vil ha fagbrev ifra mekaniker siden vis jeg blir selger skal jeg ha erfaring i faget/jobben min og ikke bli driti ned i støvla av kundene mine, og om jeg skal bli rik så står også egen bedrift på tur (dette kommer senere) men har ganske bestemt meg for at det blir sånn, blir mye jobb men får mye ut av det også, er veldig glad i fortelle og høre hva folk skal bli/utdanner seg som osv... PS. er ikke skolenerd ass
Har også noen naboer som driver og kjøper biler ifra nansmannen, tyskland og forsikringen, så har avtalt at jeg skal kjøpe biler gjennom de som må gjøres litt med også tjene penger på dette etter arbeid så jeg får enda mer peng til min endelige bil, skal man drive Bil buisniss må man starte tidlig.
Kjører også mye Mc over alt egentlig, så vis noen er hypp på og kjøre og cruse litt, så si gjerne ifra
Kjører mye oppover Drammen-Lier-Oslo og egentlig over alt.Det var mye preik men får håpe noe falt i smak da, legger også ut noen bilder av litt forskjellig
Mc'ene

Atv'ene (Polaris'en er solgt)

Denne står i deler, en splitter ny 200cc motor skal inn, blir nok litt morro da denne ikke veier så mye

Også et lite Poserings bilde av Yamaha YZ 125cc, flere skikkelige bilder kommer ettervært...

-Carboy-