Legg innav scotty » 31 aug 2009, 22:34
Men fortsatt så definerer du alle japanske biler som fast and furious? Det er en helt meningsløs sammenligning å ta en A3 mot en MR2 som faktisk alle er enig i at er harry? Ja du har funnet fram en harry MR2, nei, jeg har ikke funnet fram en harry MR2. Det blir som at om noen linker til en kul E34, for så at en annen kommer å linker til en E34 eid av en "Ali" med en haug med flammer på siden. Ja, det finnes kule E34, og det finnes E34 som er utrolig harry. Ja, det finnes MR2 som er harry og MR2 som ikke er harry. Men man må se lenger enn det. En MR2 er en utrolig sportslig og kul bil, og er som en helt annen verden i motsetning til en fabrikkorginal A3 som de fleste mødre kjører rundt i.
Dette her er min mening, og jeg kan da skjønne at det er uenighet -> En A4 eller A3 er så utrolig upersonlig. Synes det er teit å ha en slik bil som 18 åring. Utrolig kjedelig utseende, og det er tross alt en bil som du ser folk i 30/40+ kjøre rundt i, i omtrent annenhver sving. Når man er ung så skal man ha noe litt sportslig og heller ende opp med en A3/A4 når man har satt seg til ro.
Og uansett så er trådstarter interessert i en stilren og kul bil, av det som gis inntrykk av, og alle bilene hittil som har vært av interesse for han har faktisk vært stilrene biler, så dermed er det uten mening å drive å prøve å få frem at MR2 er en harry bil, når man allerede har linket til stilrene biler. Kanskje felgene var upassende på en eller to, men dette byttes på 2 sekunder.
Sist redigert av
scotty den 31 aug 2009, 22:39, redigert 1 gang totalt.
1987 Toyota Supra MKIII
2007 Cagiva Mito - Shark effektanlegg, Dellorto VHSB34, 13-43 dreving - Solgt
2010 KTM 125 EXC - Champion Edition Solgt