kjøpte i slutten av året en julepresang på forskudd til meg selv, an aprilia rs 125 2000 modell:)
julepresangen var i 100 ganger dårligere stand enn forespeilet men kjøpte usett osv, så satt ikke igjenn med mye og si...
så jeg vet iallefall at jeg aldri mer skal handle fra en som heter Ismail Salih
kjøpte sykkelen rundt november, og hentet den en sen natt på hurtigruta, fyrte opp sykkeln og kjørte hjemmover.
etter vel 15 minutters kjøring så dro jeg litt på oppover brua i en sving...
så bare klikka bam :scraaatschhsjjj, knass, hyyl -bam!
dere skjønner
så da var det rett på et prosjekt igjenn, og når jeg bynner så vill jeg ha det pent og godt =)
så bilder taler mer enn ord!
og måtte slenge på mere motor og ;D
MEN TIL PROSJEKTET:
(-)ikke gjort/satt på
(*) gjort/satt på/kommet
(b)bestilt
MOTOR:
(*)_154 polini
(-)_reed blad
(*)_el.eksosventil
(b)_34mm flatslide
(*)_gianell eff
(*)_cdi sperre
(b)_34innsug
(-)_kn FILTER
UTSEENDE:
(*)_Polere ramme
(*)_Pusse ned kåper
(*)_rive av stickers
(-)lakkes på verksted
(-)kjøpe stickers fra stickers.dk ( gull aprilia)
(*)diverse carbondetaljer
KÅPENE OG SYKKELEN
eneste bilde jeg har av gammle kåpa, skal fikse bilder av skadene imorgen så dere ser hvorfor det ble nye:)
her er bilde av ny kåpene, nermeste er plast og den borterste er laget i glassfiber,gjør det noe at den ene siden er litt lettere enn den andre ? :S
her er bildet med kåpene av, veldig skitten ja..
var helt nyvasket men regnet siste biten opp grusveien "(
så pellet jeg ut motoren,og begynnte og småpolere ramma litt..
slik så det ut etter en lett runde med 800, 1200 og poleringsrondellen og mye autosol:D
fornøyd nok med det, kan jo bli nedere hviss man gidder
MOTOREN
flinke karn som hadde denne før meg hadde satt på en rotax 123 sylinder på 122 blokka
holdt , men ikke så lenge..
sånn så stemplet ut, den gikk med dette stempelet :O
så kom det e liten pakke til meg fra gud (A)
SMÅTING OG STYLING
kom en liten pakke som inneholdt: drev , bremseklosser,karbon foil, lager til hjulene , og carbon hendler
driter i de som synes jalla carbon er LOL, jeg synes carbon er litt tøft og tror at sykkelen blir smuud når den blir ferdig, min sykkel, mine meninger
UPDATES
alle fremtidige updates vil bli skrevet nedenfor her med dato som overskrift, det vill stå hva som er gjort og bilder vill bli lagt i de forskjellige kategoriene overnfor

Mitsubishi Eclipse GS '97