Det er en 99 modell.
bildene er litt gamle. skal ta nye snart;)
jeg kjøpte den tidlig på våren 2007. hadde en derbi gpr125 først men var bare tull med den så jeg heva kjøpet.
har ikke gjort så mye med den utsendemessig, har brukt pengene til overhaling å trim;)
Trimmen som står på nå er:
-Polini 154cc Big bore sylinder kit
-Dell'o'rto 34mm flaslide forgasser med innsug og 170 dyse
-Carbon Reeds uten bøyler
-Jim Lomas Twin carbon Effektanlegg
-17-39 dreving
-Rave 2 vakumstyrt eksosventil
-Stort K&N powerfilter
-2stk stylepro vakumbokser
-Kutta CDI
på bildet er det orginal stuss og uplombert orginal potte som står på

her er det litt vedlikehold på g:)
her står det gamle powerfilteret på.
andre deler jeg har skiftet er:
(kjørt veldig lite med disse nye delene på grunn av at jeg har bil)
-speedo wire
-klutch wire
-klutch lammeler
-bremseklosser
-bremseskive fremme
-byttet alle lager å simringer i motoren
-byttet hjul lager
-Drev å kjede
-nytt batteri
-nye dekk
-har skiftet balanse drevene, oljepumpe drevet og vannpumpedrevet
-sylinderen er ganske ny og i go stand
andre ting om sykkelen:
-Jeg har bytta tuta med et sirene horn.
-oljepumpa er koblet fra, slik at du må blande olja selv i bensina. (er redd pumpa ikke gir nokk olje når jeg har så mye trim)
-han som hadde sykkelen før meg knakk nøkkelen i bensinlokket slik at jeg må bruke den knekte nøkkelen til og åpne lokket med.
men den henger i samme ringen som den andre nøkkelen jeg bruker i tenninga. er jo en slik flipp som ligger over låsen på bensin lokket, så det vises ikke:)
- Speedometer drevet på framhjulet virker ikke, men det skal byttes:)
-Den er aldrig kjørt hardt over lengre tid, bare raske akselrasjoner. kjøre bare små turer med den:) den er kjørt med 2% olje. med sjikkelig olje.
noen som har noen forslag til hvor mye sykkelen er verd? viss jeg skal selge den.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Her er min gamle sykkel, Derbi gpr125. overligger fra 05.
var bare å sette inn en sikring i en sikringsholder så hadde du 22hp eller noe
var bare tull med den sykkelen. jeg kjøpte den ny. var så mye drit i bensintanken at dysene gikk tett etter et par dager etter at jeg kjøpte den. den skjærte seg 2 ganger. inmaten i svanehalsen løsnet. eksosventilen klikka en gang, gir pedalen falt av en gang da jeg kjørte.
den andre gangen den skjærte seg var det mitt i en sving. sykkelen tok en 180 graders snurr å jeg ble kastet opp i lufta. hadde jeg ikke hatt skinndress hadde jeg ikke hatt hud igjenn.
jeg hevet kjøpet å fikk pengene tilbake.
så kjøpte jeg meg aprilia istedet