Så et par rs 125 i larvik
Så et par rs 125 i larvik
jeg går på skole i larvik, letteresagt thor heyerdahl skole. sett det står et par rs 125 og et par rs 50. en av de, en svart 97-98 kjørte forbi meg på veien i dag, lur den karen der må jeg si. men i alle fall er det noen her på forumet som går på den skolen?
audi 90 quattro 2.3l .
Re: Så et par rs 125 i larvik
Jeg går der!
hvem linje går du? har sett at det står flere rs'r der nå, må si jeg savner min, men den ble solgt rett før skolestart desverre. nå kjører jeg rundt på en svart scooter med boks bakpå, som bråker som et rent søren, så bare å hilse:P hehe men har oppkjøring på bil om en uke idag, så det håper jeg går bra:) er veldig mange "lure" folk med lettsykler på skolen for tiden tror jeg:P her er det hvertfall ikke tale om å kjøre sykkelen litt varm før det er bånn gass. vet hvem han med 97-98 modellen er
har du gått på thor heyerdahl lenge eller har du akkurat begynt der?
har du gått på thor heyerdahl lenge eller har du akkurat begynt der?
jeg går på arbeidsmaskine;) bare titte etter en blå audi med svær vinge. så har du meg:P
har en sånn luring i klassen som bare gir flatt jern med engang den starter
begynte der i år.men han med den svarte rs'en burde passe seg, en dag så ligger han under dødsannonse pga idiot kjøring. han kan ikke være helt lur. boks bakpå og greier det er jo rått
har en sånn luring i klassen som bare gir flatt jern med engang den starter
begynte der i år.men han med den svarte rs'en burde passe seg, en dag så ligger han under dødsannonse pga idiot kjøring. han kan ikke være helt lur. boks bakpå og greier det er jo rått
audi 90 quattro 2.3l .
Da så jeg bilen din idag;) så bra ut den da
går allmenn jeg...
hehe:P ja, det er en del der som "ikke burde hatt lettsykkel" både med tanke på kjøring og behandling av kjøretøyet:P hehe men vi har vel alle kjørt litt villmann en eller annen gang? hehe :P men ja, tror det er mange som ikke tenker over hvor fort ting kan gå galt..
jaja, boks er et must, når jeg først skal kjøre på scooter så må jeg dra'n helt ut:P hehe
går allmenn jeg...
hehe:P ja, det er en del der som "ikke burde hatt lettsykkel" både med tanke på kjøring og behandling av kjøretøyet:P hehe men vi har vel alle kjørt litt villmann en eller annen gang? hehe :P men ja, tror det er mange som ikke tenker over hvor fort ting kan gå galt..
jaja, boks er et must, når jeg først skal kjøre på scooter så må jeg dra'n helt ut:P hehe