Kjøpte sykkelen i sommer, og har vært ganske fornøyd med den. Men no i det siste har den beynte å gå "bananas".
Sykkelen er ganske orginal bortsett fra gianelli effektanlegg. Har 155 dyse, ngk br9eg plugg, luftfilterplomberingen er fjernet og egr ventilen.
Problemene jeg har: Sykkelen ligger seg automatisk på 3500 rpm etter den har blitt blåst ut eller blitt varm. For og få ned turtallet må jeg sitte den i gir og slure med clutchen. veldig irriterenes når jeg står i kryss og skal inn i rundkjøringer.
Jeg har og et stort problem med at hele sykkelen rykker eller nøkker noe forferdelig når jeg renner på tomgang og med litt gass. Har mistanke om at det er kjede som er for slakt, kan bevege det ca 4 cm opp og ned under svingarmen. det har hvertfall nok olje.
en aprilia skal cruise, og kan ikke si min gjør det
Den lager og en forferdelig skurrelyd når eg kjører. får vondt i ørene av det.
Men ellers er det en nydelig sykkel.
Bare for og nevne det så er ikke sykkelen skrudd ihjel, den har kun gått 2100km. Det eneste som har blitt skrudd på er anlegget.

var ikk jeg som kom borti med foten fordi jeg hadde foten under "girpedalen" noen som vet hva dette kan være? den er ganske treg i girkassen og..