vurderer sterkt å kjøpe meg rs, men hva burde jeg gjøre for å få en ganske så verst sykkel?
hvilken trim er sett på som nødvendig? effektanlegg og rave1/2 eksosventil? har fått med meg at eksosventilen har noe med motstand å gjøre, med at den åpner seg på litt turtall. men hva er nøyaktig forskjell, er det noen effektforskjell på de? går det ann å kjøre med original som er pukta slik at den står på topp hele tiden?
hvilket effektanlegg er greit? fullpower anlegg (originalt uten plomberinger?) jollymoto eller gianelli? hva er forskjellene på de anleggene?
original sylinder holder vel lenge når det kommer til effekt? hvor mye tåler den originale veiva?
hva finnes av ny reedventil, er det nødvendig eller er den originale god nok?
hvilken forgasser er grei, har fått med meg at 34mm er ganske normalt ved trimming? det er vel dellorto 28 som er originalt, kan jeg vinne litt effekt på å montere en 28mm pwk gasser jeg har liggende?
og til slutt.. hva er gjort med en sykkel for at den skal bli regnet som fullpower?
innføring i trim til rs 125
Re: innføring i trim til rs 125
Effektanlegg/FP-anlegg og Rave ventil og 10er plugg
34mm gasser om du vil ha enda mer power, vanligste er Dellorto sin flatside gasser, VHSB34..
Les trimmeguiden som ligger her;
34mm gasser om du vil ha enda mer power, vanligste er Dellorto sin flatside gasser, VHSB34..
Les trimmeguiden som ligger her;
- 200H - Prox flatstempel - Jolly carbon - Dellorto PHBH28
Tror mesteparten av rs'ene der ute har eff.anleg rå rave.
Så du kan jo bare kjøpe en ferdig trimmet. Er ikke noe å uroe seg for det, siden sykkelen er laget med så mye hester. Er norges regler som gjør at den er plombert
Så du kan jo bare kjøpe en ferdig trimmet. Er ikke noe å uroe seg for det, siden sykkelen er laget med så mye hester. Er norges regler som gjør at den er plombert
Rs125 99"-Polini 154cc,Flatslide34mm,RAVE2,17-39,V-force reed,Jim Lomas Twin,K&N powerfilter
KTM 560 SMR
BMW 318IS E-36 Cupe 92"-Sports panel filter;P
KTM 560 SMR
BMW 318IS E-36 Cupe 92"-Sports panel filter;P
jøss, den trimmeguiden var fin å ha, den havna ihvertfall i favoritter 
er ikke redd for å kjøpe en sykkel som allerede er fp, men bare lurer.
er ikke redd for å kjøpe en sykkel som allerede er fp, men bare lurer.