Kick til rs 250
Kick til rs 250
Da eg kjøpte Rsen min følgte det ikkje med kick på grunn av at forigje eier hadde "mista" den. noen som har ein til overs eg kunne kjøpt ? eller forslag til u orginale som passer ?
Aprilia Rs 250 2001
Re: Kick til rs 250
Min ligger igjen i grøfta mellom Larvik og Sandefjord et sted. Ny er ikke lett å få tak i, for aprilia har sluttet å lage dem. Du KAN bruke kicken til Suzuki RGV 250 VJ22 (samme motor som RS 250), men den krasjer med kåpene.
Jeg kjøpte en brukt fra http://www.rgvspares.com, men den er slarkete og slår inn i ramma hvis jeg glipper den. Det finnes ingen uoriginale som passer såvidt jeg vet.
Jeg kjøpte en brukt fra http://www.rgvspares.com, men den er slarkete og slår inn i ramma hvis jeg glipper den. Det finnes ingen uoriginale som passer såvidt jeg vet.
Hm, det er jo dårlig av aprilia.. 
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Jeg har en stående på delesykkelen. Hvis den er sjelden bør den kanskje selges sammen med motoren når den tid kommer. Hvis du ikke finner noe annet alternativ får du heller gi meg et bud så skal jeg vurdere det:)
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
takk for svar godt folk.
skal gi ein lyd vis eg ikkje finner noe
snakka med noen på mc marine i bergen i dag han sa eg fant det på ebay
skal gi ein lyd vis eg ikkje finner noe
snakka med noen på mc marine i bergen i dag han sa eg fant det på ebay

Aprilia Rs 250 2001
Ja gjør du det? Jeg sjekket nå og fant ingen. Sjekket bare .com, er jo mulig at det finnes noe på ebay i tyskland, frankrike eller italia, men jeg vet ikke hva "kick" er på noen av de språkene...
- HåkonR
- Bronze
- MC: Aprilia RS 125 gp-1
- Sted: ski, akershus
- Kontakt:
ebay.co.uk, ebay.de, ebay.it, ebay.fr.
Google translate : )
EDIT: ser nå at kickstart er et vanskelig ord å oversette på google translate. Men hvis du går inn for å finne det ut (spør på utenlandske forum etc.) vil det ikke være umulig å hvertfall finne navnet. Er jo også en muligeht å se gjennom apriliaforum fra landene beskrevet over for å se om noen har en til salgs.
Google translate : )
EDIT: ser nå at kickstart er et vanskelig ord å oversette på google translate. Men hvis du går inn for å finne det ut (spør på utenlandske forum etc.) vil det ikke være umulig å hvertfall finne navnet. Er jo også en muligeht å se gjennom apriliaforum fra landene beskrevet over for å se om noen har en til salgs.
Aprilia rs 125 '02
http://en.wikipedia.org/wiki/Kick_start
Så går man på venstre side og velger tysk/fransk/italiensk, så får man altså opp navnet på de ønskede språkene
Så går man på venstre side og velger tysk/fransk/italiensk, så får man altså opp navnet på de ønskede språkene

1987 Toyota Supra MKIII
2007 Cagiva Mito - Shark effektanlegg, Dellorto VHSB34, 13-43 dreving - Solgt
2010 KTM 125 EXC - Champion Edition Solgt
2007 Cagiva Mito - Shark effektanlegg, Dellorto VHSB34, 13-43 dreving - Solgt
2010 KTM 125 EXC - Champion Edition Solgt
Ligger en ny kick på ebay nå -
Tror han har flere, kjøpte en fra han sist uke.
Tror han har flere, kjøpte en fra han sist uke.
Aprilia Rs 250 2001 Tetsuya Harada
If at first you do succeed try not to look astonished
If at first you do succeed try not to look astonished
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
hvorfor ikke lage sjøl hvis det er så vanskelig og få tak i?
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03