Du har forstått hvordan det funker!

Edit:
"Hmm følte for å dele mine tanker om YZF 125 saken:
4t=fattig 125 + 4T = hell on earth
Den mangler upsd gaffler=fattig CBR / NSR style
2 stempels front caliper= fattig rs50 style aka moppebremser
292 mm frontskive = fattig moppestyle
En R sykkel i 05- skal ha radiale kalipere! så jah.. yamaha = fattig
Gummibremseslanger of some sort? = fattig 05- skal ha stålomspunne slanger!
Skiva er ikke flytende på noen som helst måte = fattig moppestyle
1 stempels bakre caliper = fattig moppestyle
Gummibremseslanger bak og = fattig
Skiltopphenget(en bagatell men ikke mindre fattig av den grunn) Selv rs06- lider av denne skavanken men dette skiltopphenget var i motsetning til overnevnte gjennomtenkt! så de fortjener ekstra trekk for dette! Mens rs sitt ser ut til at var laget i siste liten (som og er fattig).
Tynne hjul både foran og bak hører ikke hjemme på 125 markedet kun i motoGP MAO=fattig moppestyle
Deltabox stålramme =fattig stål? come on..
Tørrvekt (kg) 126,5 kg =fattig compared to 99-05
Svingarm (monocross)=fattig compared to rs125
Direkte bensininnsprøytning=fattig hva anngår DIY tuning potensiale.
Jallamekk eksosanlegg/særlig lyddemperen = fattig
124,66 cc = fattig.. omgplzlixom må jo ha 124,8cc
Reklamekampanjen som skryter på den ting den ikke fortjener å bli skrytet på = fattig til de grader nær svindel
"Den er fullpakket med teknologi og designmessige detaljer fra MotoGP."
Ingen detaljer, ingen motoGP teknologi
Stygge clip-ons= fattig
Speila er grisestygge = fattig
Felgene er mindre sexy sammenlignet med 06- rs = fattig
Bremsevæske reservoar intergrert i pumpa = SF potensiale med et helevete å bytte bremsevæske hjemme i garasjen = fattig
Panelet under setet er "carbon look" på avstand om jeg ikke tar helt feil og slike detaljer hører ikke hjemme på en fabrikksoriginal sykkel såfremt det ikke er the real deal med andre ord = fattig carbon look originalt aka moppestyle aka Rieju RS2
En av de få produsentene som har laget en 4TAKT sykkel som faktisk utnytter lett mc begrensningen på 15 hk = good
Blinklysene er brukbare fra fabrikk = good
4ventiler på en 4t = good selv om ventiler er ut ^^
sexy heelplates = good ++
Ledbaklykt = good ++
Trolig lite vedlikehold/"driftsikker" = good ++
Elendig lavt bensinforbruk (ville jeg tru) = økonomisk (mc skal ikke være økonomisk, mc skal være tapsprosjekt) = fattig (for fattige folk vettu )
Bruker ikke 2t olje på godt og vondt (billig men du mister godlukta) Joakim ville gravd den ned og krevd forsikringspenga etter et par minutter.. (Tar vel et minutt eller to, og tenke ut en passende gravplass)
Dette er da dårlig eller fattig om du vil, da du ikke kan kjøre rundt i voss/bergensområdet uten å få sykkelen stjelt og gravd ned...
Muligens RELATIVT snill hva anngår utslipp, med andre ord... Et alternativ for GP (GreenPeace) ungdommer som har drøyet 2 hjuls kjøp til de kunne få en sykkel som ligner en R6 men som har utslipp som en 4t moppe MAO = fattig eller kanskje good for miljøaktivistene da.. Men så igjen, hvem liker dem?
Låsen er montert i selve hovedsetet noe jeg innbiller meg at vil være en del verre enn prinsessa på erten sin situasjon, og mindre behagelig på svensketurer... "
Skrevet av ck. Kunne ikke sagt det bedre selv.

The two-stroke syndrome is unsolvable. You can´t fix it, but you can learn to live with it.
Aprilia rs 125 07!
Kriston™