Det her er et eksempel på sånn pss preik holdning jeg snakka om
Så lenge du ikke kommer med noe sånt så er du velkommen haha
"jeg har kjørt mc i 7 år nå, og har hatt nsr 125, 250 og 500, og har i dag en suzuki rg 500.
jeg kan garantere deg at nsr er det råeste som finnes, ihvertfall i 125 og 500 klassen.
rs går kansje bedre originalt, men du kan ikke trimme den. den er ganske enkelt for spinkelt bygd.
hvis du skrur opp en rs, så finner du at de har faktisk tannhjul av bakelitt i gearboksen (bakelitt er en plastikksort)!
og dette er ikke speedometerdrev e.l. men drivtannhjul rett ut fra motoren med full kraft på!
det sier litt om kvaliteten. rs er en billig dritsykkel, og med bare 15 hk så er plastikk bra nok. men når du trimmer den så holder det ikke.
dæven det er mange fjortisser som har kommet fortvila inn på verksted og måtte overhale motoren sin for 15-16 000 fordi gearkassa er havarert.
det er rs-fenomen!
nsr er mye grovere bygget, og når du trimmer den så tåler den det faktisk.
greit nok at rs kansje går fortere den sammen dagen som du trimmer, men dagen etterpå så er den jo rævkjørt likevel så hva er vitsen?
og dessuten, så finnes det ingen som lager orntlig trim til nsr så egentlig er det ikke rettferdig å sammenligne. men SKIKKELIG trim så får du 51 hk av nsr 125, og det HOLDER. den tåler det. og da kan kan du bare si "so long, suckers" til alle idiotene over her som sverger til at rs går bedre. ikke søren om dem får 50 hk på sine. de får ikke 40 engang"