Hjelp med kjøp
Hjelp med kjøp
Hei!
Var å så på en 07 mod Rs istad, men det var noe merkelig med den.
Varsellampa lyste hele tiden å hadde gjort det i 2 år. Service folkene hadde ikke funnet ut hva det var. Lurer da på om noen vet hva dette kan være? Han hadde ikke skrudd på sykkelen. Utrimmet.
Turtallsmåleren lugget også oppover når jeg rusa, og på tomgang så la den seg på 4k.
Det jeg lurer på er om det bare er tull å kjøpe eller om det er normalt..
Var å så på en 07 mod Rs istad, men det var noe merkelig med den.
Varsellampa lyste hele tiden å hadde gjort det i 2 år. Service folkene hadde ikke funnet ut hva det var. Lurer da på om noen vet hva dette kan være? Han hadde ikke skrudd på sykkelen. Utrimmet.
Turtallsmåleren lugget også oppover når jeg rusa, og på tomgang så la den seg på 4k.
Det jeg lurer på er om det bare er tull å kjøpe eller om det er normalt..

Aprilia Rs 125 07 Black
Re: Hjelp med kjøp
Hvordan justerer jeg det?
Sist redigert av nygaard den 23 okt 2009, 06:35, redigert 1 gang totalt.

Aprilia Rs 125 07 Black
- KneeDragger
- Gold
- Sted: Asker
Varsellampa kan jeg desverre ikke si deg hva er, litt merklig at ikke de fant ut av det på verksted..
Vis det hadde vært slik i 2 år så virker det jo som om det ikke er noe som har vært skadelig, er hvertfall ikke olje eller kjøleveske!
Men går jo egentlig på garantien dette, så verkstedet er jo egentlig pålagt til og rydde opp i dette! Vis de ikke finner det ut selv så skal de jo ringe til Aprilia!
Spør litt om det du og hvorfor dette ikke har skjedd..
Var sykkelen varm eller varmet du den opp før du rusa den? Den skal alltid varmes opp!
Når sykkelen er kald er det vanlig at nåla lugger litt og henger litt etter..
Når den er kald er det også vanlig at den legger seg litt høyt på tomgangen istarten men synker etterhvert.
Men tomgangen er jo også uhyrlig lett og justere da! Er bare en skrue på høyre side av forgasseren som man skal dreie rundt
Vis det hadde vært slik i 2 år så virker det jo som om det ikke er noe som har vært skadelig, er hvertfall ikke olje eller kjøleveske!
Men går jo egentlig på garantien dette, så verkstedet er jo egentlig pålagt til og rydde opp i dette! Vis de ikke finner det ut selv så skal de jo ringe til Aprilia!
Var sykkelen varm eller varmet du den opp før du rusa den? Den skal alltid varmes opp!
Når sykkelen er kald er det vanlig at nåla lugger litt og henger litt etter..
Når den er kald er det også vanlig at den legger seg litt høyt på tomgangen istarten men synker etterhvert.
Men tomgangen er jo også uhyrlig lett og justere da! Er bare en skrue på høyre side av forgasseren som man skal dreie rundt
Aprilia rs125 - 06mod - Black Edition
den hadde kjørt ett stykke, men var vell ikke helt varm enda.. men det som var rart var at den gikk fra 4 til 5 til 2 osv.. når jeg prøve kjørte hørtes det ut som jeg rusa sykkelen.

Aprilia Rs 125 07 Black
Ahh, da er det termostaten. Mest sannsynlig trenger du bare å feste kontakten litt bedre.
Hadde akkurat det samme "problemet" i vinter.
Hadde akkurat det samme "problemet" i vinter.
The two-stroke syndrome is unsolvable. You can´t fix it, but you can learn to live with it.
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Råbillig! Hvor langt har den gått? Annonse?
The two-stroke syndrome is unsolvable. You can´t fix it, but you can learn to live with it.
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Så fin sykkel til en så fin penge. Jeg sier gå før den! 
Aprilia RS 125, 2003 modell
Effektanlegg, powerfilter, kappa cdi

Effektanlegg, powerfilter, kappa cdi

Som sagt; billig!
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Okei. Takk for svar
Spørr vell hvis jeg trenger noe hjelp 

Aprilia Rs 125 07 Black
Her er det bare å spørre vettu!
Det er derfor vi er her.
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Jeg veit hvem som selger den sykkelen der.
Og han har kjøpt den ny på graarud. Det er ett bra kjøp.
Og han har kjøpt den ny på graarud. Det er ett bra kjøp.

Aprilia RS 125 2006 FP :
rave 1, jolly moto, pipercross filter, Vforce 3, Vertex stempel, Hpi Cdi. 34 mm innsug
34 mm gasser
Han sa den var kjøpt ny ja, men den lå på 4 på tomgangen å varsellampa lyste. Derfor tok vi den ikke. Han skulle ringe i dag 

Aprilia Rs 125 07 Black
Hvordan fikser du termostaten?
Det med at den lugger tror jeg bare er litt falsk luft til forgasseren.. Hadde samme problemet og da fikset det seg når vi strammet litt slanger inn til gasseren
Det med at den lugger tror jeg bare er litt falsk luft til forgasseren.. Hadde samme problemet og da fikset det seg når vi strammet litt slanger inn til gasseren
Arrow-exhaust, Rave 1, Pipercross Filter, Vforce 3, Luftplomberinga tatt, Iriduim IX!