Lakkerings pris
Lakkerings pris
HEi! Noen som vet hva det ca koster å lakke omtrent alle kåpene på en aprilia rs 07 mod? black. skal lakkeres i 2 farger. noen som har gjort det?
takker for svar:D
takker for svar:D
- Aprilia Rs 125 07 mod.
Re: Lakkerings pris
Spørs helt ossen farge og hvor bra du vill ha det og grunne osv. Og hvor mange lag klarlakk du vill ha osv 

[x] 2001 Yamaha PW 80 [x] 2004 Kawasaki KX 65L [x]Suzuki RM85L [x]Tempo Corvette
jeg skal pusse selv! og skal ha i blå og vit:P veit ikke hvor mange lag klarlakk som er normalt jeg?
- Aprilia Rs 125 07 mod.
Ring et lokalt lakkeringsverksted og spør om prisantydning. Vil nok få det mest rette svaret da 
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

det vil nokk bli på rundt 4-5 000 kan jeg tenke meg 

Aprilia RS 125 2006 FP :
rave 1, jolly moto, pipercross filter, Vforce 3, Vertex stempel, Hpi Cdi. 34 mm innsug
34 mm gasser
Leste her på forumet en plass at en fyr betalte imellom 2-2700 kr før og få lakket alle delene. Han hadde grunnet de selv og gjort alt klart.
Aprilia RS 125, 2003 modell
Effektanlegg, powerfilter, kappa cdi

Det er en veldig bra pris! jeg har tenkt til å grunne de selv. så håperet ikke blir så dyrt:D
- Aprilia Rs 125 07 mod.
Er desverre ikke mange lakkverksted som vil ta på seg oppdrag der ting er ferdig pusset og grunnet. Blir ofte mye ekstra arbeid for dem mener de. 

We Built This City!

Ja, det er ikke no problem og finne noen. 
Sist redigert av eirikoo den 30 jul 2010, 23:53, redigert 1 gang totalt.

Spørs, snakk med noen som har folk i familien som lakerer eller noe da
Må betale selv 600kr for lakk og grunning fra Standox ca for undertrayen på mitoen og det er en liten del...
Må betale selv 600kr for lakk og grunning fra Standox ca for undertrayen på mitoen og det er en liten del...[x] 2001 Yamaha PW 80 [x] 2004 Kawasaki KX 65L [x]Suzuki RM85L [x]Tempo Corvette
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
Shønner gått att lakk firmaene tar så mye som de gjør. er svært mye arbeid for å få en kjempe bra lakkering !

Ser til litt av perlemoren på det bilde ovenfor

Brukte vell over 20 arbeids timer på de.
De her kåpene lakkerte jeg når jeg arbeidet hos en lakkerings bedrift og resultate ble svært bra. bildene er tatt med mobil kamra så er dårlige. Kåpene er til salgs hvis noen er intrisert! send pm for mer info!
Vil ikke anbefale noen og gjøre grun arbeidet selv. er ikke bare pusse de ned og hive på lakk.
De kan gjøre det men resultatet blir svært dårlig.
Ett seriøt lakk firma tar ca 7-10 tussen kr for komplet lakering av kåper. Vanelig lakkering bruker de 2 strøk med grunning, 3 strøk med base lakk og 2 strøk med klar lakk. selve lakkeringen av et komplet kåpe sett tar rundt 1 time av henger av tempratur og blåsing brukt under tørking under hvert strøk.
Så prisen på lakkeringen kommer an på standen av kåpene, er det mye riper og diverse blir det for mye ekstra jobb.

Ser til litt av perlemoren på det bilde ovenfor

Brukte vell over 20 arbeids timer på de.
De her kåpene lakkerte jeg når jeg arbeidet hos en lakkerings bedrift og resultate ble svært bra. bildene er tatt med mobil kamra så er dårlige. Kåpene er til salgs hvis noen er intrisert! send pm for mer info!
Vil ikke anbefale noen og gjøre grun arbeidet selv. er ikke bare pusse de ned og hive på lakk.
De kan gjøre det men resultatet blir svært dårlig.
Ett seriøt lakk firma tar ca 7-10 tussen kr for komplet lakering av kåper. Vanelig lakkering bruker de 2 strøk med grunning, 3 strøk med base lakk og 2 strøk med klar lakk. selve lakkeringen av et komplet kåpe sett tar rundt 1 time av henger av tempratur og blåsing brukt under tørking under hvert strøk.
Så prisen på lakkeringen kommer an på standen av kåpene, er det mye riper og diverse blir det for mye ekstra jobb.
Sist redigert av fullpower_rider den 25 okt 2009, 01:46, redigert 2 ganger totalt.
x Aprilia rs 125 Den var værst!
- HåkonR
- Bronze
- MC: Aprilia RS 125 gp-1
- Sted: ski, akershus
- Kontakt:
Jeg lakkerte her i området. 3K for alle kåper utenom venste sidekåpe. Og det var etter jeg hadde tryna, så var mye riper. Jeg tipper de tar hele sykkelen din for 3-4K hvis det ikke er mye riper og shit.
Aprilia rs 125 '02
trenger ikke mere en 2 til 3 strøk klarlakk så vet dere det 
aprilia rs125 2008mod gianelli eksos og eksosventil.
aprilia rs125 1997mod 34gasser og eksosventil som ikke funker helt siden sykkelen er veteran :P
ktm 125exc 2010mod[/color]
BMW 520i 1998mod
aprilia rs125 1997mod 34gasser og eksosventil som ikke funker helt siden sykkelen er veteran :P
ktm 125exc 2010mod[/color]
BMW 520i 1998mod
- ghostrider
- Silver
- Sted: Sandefjord
en lakkeringsbedrift i sandefjord(Vestfold) tar rundt 3000 for full lakkering, grunning, baselakk, og klarlakk
er verdt å ta turen. men spørs jo hvor du bor da..
er verdt å ta turen. men spørs jo hvor du bor da..Hvem er online
Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest