Hva er billigste/beste alternativer? Sende den på toget kanskje? Alle linker/tips/poster tas imot med takk
Beste/billigste frakt av RS fra Tønsberg til Bergen?
-
Sitronsaft
- Fersk
Beste/billigste frakt av RS fra Tønsberg til Bergen?
Er veldig aktuelt for meg å kjøpe en RS som er i Tønsbergsområdet nå, og jeg bor i Bergen. Da det pga værforhold er litt uaktuelt å kjøre den hjem over det store og stygge (og glatte) fjellet, blir det beste å sende den hit, men det blir jo sikkert skrekkelig dyrt tenker jeg.
Hva er billigste/beste alternativer? Sende den på toget kanskje? Alle linker/tips/poster tas imot med takk
Re: Beste/billigste frakt av RS fra Tønsberg til Bergen?
Få lånt dere en varebil eller henger og ta det som en helgetur feks? 

-Aprilia Rs 1998 FP
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
1. gang jeg kjøpte rs, kjøpte jeg den fra en kar i Bodø. Han ordnet frakt med lastebil for 2000,-
2. gang jeg kjøpte, kjøpte jeg fra en kar i Bergen. Han fikk jeg gratis frakt av. Brukte Tollpost Globe.
2. gang jeg kjøpte, kjøpte jeg fra en kar i Bergen. Han fikk jeg gratis frakt av. Brukte Tollpost Globe.
The two-stroke syndrome is unsolvable. You can´t fix it, but you can learn to live with it.
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
Aprilia rs 125 07!
Kriston™
-
Sitronsaft
- Fersk
Tollpost Globe tar ikke bestillinger for en privatperson-til-privatperson sendelse.
1. gangen ble det ordnet lastebil for 2000,- sier du, kunne du funnet ut nøyaktig hvordan dette gikk for seg?
1. gangen ble det ordnet lastebil for 2000,- sier du, kunne du funnet ut nøyaktig hvordan dette gikk for seg?